Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Франция: Сордо даде най-добро време преди старта

04.10.2012 13:34
Туит

Дани Сордо (MINI Prodrive) бе най-бърз в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Франция”. Суперспециалният етап, с който ще бъде дадено началото на единайсетия кръг от WRC, започва в 17:30.

Натовареният график на ралито в четвъртък следобед принуди организаторите на рали „Франция” да изтеглят шейкдауна в 7:30. Слънцето все още не беше изгряло, когато пилотите се появиха на старта на тестовата отсечка, а вятърът и лекият дъжд допълнително ги затрудниха.

Себастиен Льоб (Citroen) бе един от първите, които минаха по 3,8-километровото трасе, разположено в комплекса Zenith Europe в Страсбург. Бившият му съотборник Дани Сордо също нямаше време за губене и при четвъртия си опит спря хронометрите на 2:34.1 минути.

„За първи път карам автомобила след тези подобрения. Усещам го доста по-добре, по-силен е”, коментира Сордо промените, които екипът на Prodrive е направил по софтуера на двигателя и по трансмисията на MINI JCW WRC. „Също така съм много доволен, че ФИА разреши всички WRC автомобили да използват екипажи за проучване на трасето. Мисля, че времената тази седмица ще са много близки, така че всяка секунда ще е от значение.”

На три десети зад Сордо завърши Яри-Мати Латвала (Ford), а Петер Солберг (Ford) остави Себ едва на четвърта позиция. Тиерни Нювил (Citroen Junior), Мико Хирвонен (Citroen), Насер Ал-Атия (Qatar Citroen), Евгени Новиков (M-Sport Ford) и Мадс Йостберг (Adapta Ford) допълниха челната десетка.

Рали „Франция” ще стартира днес от 16:30 (17:30 българско време) със суперспециалния етап „Страсбург”. В петък, когато започва същинската част от надпреварата, ще се карат седем етапа с обща дължина 146,35 км.

Коментари
comments powered by Disqus