Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Девет е щастливо число за Льоб

26.08.2012 14:23
Туит

Себастиен Льоб спечели деветата си победа в Германия и направи поредна крачка към рекордната девета титла. Съотборникът му в екипа на Citroen Мико Хирвонен завърши трети, а заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала намери място между двамата.

Третият ден на рали „Германия“ включваше само три отсечки, които не повлияха по никакъв начин на класирането в челото. Льоб, който оглави колоната още след първия етап и не изпусна до финала лидерската позиция, завърши на две минути пред най-близкия си преследвач Яри-Мати Латвала и по този начин спечели деветата си победа в Германия. Успоредно с това осемкратният световен шампион бе най-бърз и в суперспециалния етап и грабна допълнителните три бонус точки.

Екипът на Ford спази традицията и на рали „Германия“ да прави серия от пропуски в битката със Citroen. Неточен избор на гуми и настройки, проблеми със спирачките и пилотски грешки оставиха Яри-Мати Латвала и Петер Солберг без реален шанс за победата. Все пак финландецът се пребори за второто място, въпреки че след едно завъртане в събота се смъкна на пета позиция, но Солберг нямаше неговия късмет да остане на пътя. При първото минаване на 47-километровата „Арена Панцерплате“ в събота той излетя на един от левите завои и задната дясна част на неговия автомобил се заби в скалата край пътя.

Бившият пилот на Ford Мико Хирвонен пък за пореден път показа впечатляващо постоянство. Финландецът имаше проблеми в първия ден от надпреварата, но пък бе напълно безгрешен през цялото време, в резултат на което завърши трети. За Мико това е осми пореден подиум, което в комбинация с победите на Льоб прави екипа на Citroen недостижим в класирането за шампионата на отборите.

Зад Хирвонен завърши Мадс Йостберг, който също като своя финландски колега е изключително постоянен през тази година. Частният пилот на Ford има седем старта през този сезон, като най-слабото му представяне досега е петата позиция във Финландия в началото на този месец.

Именно „Арена Панцерплате“ препъна голяма част от водещите пилоти. Не само Солберг, но и Дани Сордо (MINI Prodrive), От Танак (M-Sport Ford) и Тиери Нювил (Citroen Junior) катастрофираха на нея, което доведе до много интересно разпределение на местата в топ 10.

Крис Аткинсън, който се върна във WRC с екипа на MINI Portugal, остана на девет минути зад Льоб, но въпреки това се пребори за петото място. Двамата пилоти на VW Себастиен Ожие и Андреас Микелсен пък заеха следващите две позиции, въпреки че се състезават с Skoda Fabia S2000, а не с WRC автомобил. Челната десетка допълниха Насер Ал-Атия (Citroen Qatar), От Танак и Дани Сордо, като последните двама се върнаха в надпреварата по системата „супер рали“ тази сутрин.

Следващият кръг от WRC е рали „Уелс“, което стартира на 13 септември.

Коментари
comments powered by Disqus