Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Доминация за Citroen

17.08.2007 19:08
Туит

Франсоа Дювал в оспорвана битка с фаворита Себастиен Льоб в първия ден на ралито.

Напълно очаквано пилотите с автомобили Citroen имаха предимство в първия ден на рали "Германия", десети кръг от световния шампионат. Още в началото поведе трикратният световен шампион Себастиен Льоб със Citroen C4 WRC, но петкратният победител в тази надпревара така и не успя да се откъсне пред съперниците си.

Най-сериозният преследвач на Льоб се оказа новият пилот на OMV Kronos Citroen Франсоа Дювал, който кара Citroen Xsara WRC версия 2006 година с активни диференциали. Белгиецът има две втори места в Германия, а сега взе третата отсечка, след което атаката му продължи в следващите етапи, като в края на деня - след шестата отсечка - Франсоа Дювал поведе в класирането с 1,3 секунди аванс пред Льоб.

Етапни победи в първия ден взеха Льоб (3) и по една отсечка Дювал, Мико Хирвонен (Ford) и Крис Аткинсън (Subaru).

В първите два етапа Себ бе на 6,2 секунди пред Дювал, след това Франсоа спечели третия и съкрати аванса на Льоб на 5,8. В четвъртата отсечка Себ се оплака от грешен избор на гуми и разликата му с Франсоа се стопи на 3 секунди, в петата белгиецът бе на 1,7 секунди от лидера и в шестата, която бе спечелена от Аткинсън, Франсоа вече поведе колоната.

Трети в края на първия ден завърши лидерът в световния шампионат Маркус Грьонхолм с Ford Focus WRC, който е на 17,4 секунди от лидера. Финландецът започна първата отсечка едва седми, след това с увеличаването на дъжда по етапите ставаше все по-уверен и бързо напредна в подреждането.

Само на малко повече от 5 секунди зад Маркус е другият пилот на Ford Мико Хирвонен, който върви четвърти и това са единствените състезатели, които се движат в рамките на една минута разлика.

Петият - Тони Гардемайстер със Citroen Xsara WRC - е на 1.04,2 минути, следван на малко над 22 секунди от Ян Копецки със Skoda Fabia WRC, а челната осмица оформят Шави Понс (Subaru) и Яри-Мати Латвала (Ford).

Големите губещи в първия ден на състезанието се оказаха Крис Аткинсън - австралиецът излетя от пътя във втората отсечка и загуби осем минути докато продължи, както и съотборникът му в Subaru Петер Солберг, който изостана в петата отсечка, където удари голям камък и получи повреда в управлението. Така от тримата пилоти на Subaru в челото върви само Понс.

Още по-тежко бе изоставането на Дани Сордо. Вторият пилот на Citroen водеше оспорвана битка с Дювал за второто място в началото на деня и до третата отсечка се движеше трети, след това бе прескочен от Грьонхолм, но бе на малко повече от секунда и половина зад финладеца. В последната отсечка за деня обаче Сордо спря осем километра след старта и може би утре ще продължи по системата Супер рали.

Рали “Германия” – ден първи

1. Ф. Дювал Citroën Xsara WRC 1:14:10.9
2. С. Льоб Citroën C4 WRC 1:14:12.2 (+1.3)
3. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 07 1:14:28.3 (+17.4)
4. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 07 1:14:33.6 (+22.7)
5. Т. Гардемайстер Citroën Xsara WRC 1:15:15.1 (+1:04.2)
6. Я. Копецки Skoda Fabia WRC 1:15:37.5 (+1:26.6)
7. Ш. Понс Subaru Impreza WRC2007 1:15:48.1 (+1:37.2)
8. Я. Латвала Ford Focus RS WRC 06 1:15:51.6 (+1:40.7)
9. П. Солберг Subaru Impreza WRC2007 1:16:01.6 (+1:50.7)
10. М. Щол Citroën Xsara WRC 1:16:21.2 (+2:10.3)

Коментари
comments powered by Disqus