Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Льоб увеличава аванса си

18.08.2007 19:08
Туит

Грешки на Франсоа Дювал го свалиха от лидерската позиция в началото на деня.

Петкратният победител в рали "Германия" Себастиен Льоб излезе начело на колоната още в началото на втория ден на състезанието, а до края му дори успя да натрупа и аванс пред преследвачите си.

Дювал изпусна един завой, след това колата му угасна във втората отсечка за деня и той пропадна до четвъртата позиция, като пред него минаха и двамата пилоти на Ford Маркус Грьонхолм и Мико Хирвонен. Хирвонен дори за кратко успя да поведе на Маркус, но скоро Грьонхолм го изпревари и излезе на втора позиция, преследвайки новия водач Льоб. Това е възможно най-добрия сценарий за Маркус, тъй като ако ралито завърши така, финландецът ще загуби само 2 точки спрямо Себ.

В края на втория ден на състезанието Льоб води на Маркус с 37,8 секунди, а Дювал е на 13 секунди от Маркус и второто място. Четвърти върви Хирвонен, който е на 55,5 секунди от лидера и на едва 5,1 секунди от белгиеца, който направи сензационно завръщане в световния шампионат с втората кола на OMV Kronos Citroen.

Петата позиция в края на втория ден запази чехът Ян Копецки, който в сутрешните етапи се оплака, че неговата Skoda Fabia WRC не върви добре на ниски обороти, а само на 2,7 секунди след него е друг частен пилот - Тони Гардемайстер със Citroen Xsara WRC.

Челната осмица завършват двамата пилоти на Subaru Петер Солберг - 7-и и Шави Понс - 8-и, другата звезда на тима Крис Аткинсън и днес кара много силно и успя да се изкачи до 10-ото място, но е на почти 4 минути зад движещия се пред него пилот на Stobart Ford Яри-Мати Латвала. Крис излетя от пътя във втората отсечка в петък и загуби осем минути, докато успее да продължи.

Рали “Германия” – ден втори

1. С. Льоб Citroën C4 WRC 2:48:40.4
2. М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC 07 2:49:18.2 (+37.8)
3. Ф. Дювал Citroën Xsara WRC 2:49:30.8 (+50.4)
4. М. Хирвонен Ford Focus RS WRC 07 2:49:35.9 (+55.5)
5. Я. Копецки Skoda Fabia WRC 2:51:29.1 (+2:48.7)
6. Т. Гардемайстер Citroën Xsara WRC 2:51:31.8 (+2:51.4)
7. П. Солберг Subaru Impreza WRC2007 2:51:47.5 (+3:07.1)
8. Ш. Понс Subaru Impreza WRC2007 2:52:56.8 (+4:16.4)
9. Я. Латвала Ford Focus RS WRC 06 2:53:34.2 (+4:53.8)
10. К. Аткинсън Subaru Impreza WRC2007 2:57:31.3 (+8:50.9)

Коментари
comments powered by Disqus