Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Льоб увеличи аванса си в челото

21.08.2010 20:20
Туит

Мико Хирвонен отпадна заради повреда в трансмисията в предпоследния етап и утре ще стартира по системата супер рали.

Пилотът на Citroen Себастиен Льоб остана начело и след втория ден на рали „Германия“, девети кръг от Световния шампионат (WRC).

Французинът увеличи аванса си пред своя съотборник Дани Сордо. Двамата си поделиха по три етапни победи днес, но световният шампион се откъсна на комфортните 35.7 сек. от испанеца.

След края на днешните етапи Сордо обясни, че е можел да натисне повече Льоб, но е получил заповеди от екипа да намали темпото и да пази двойната победа. Това отваря пътя на французина към рекордната му осма поредна победа в „Германия“.

Първата тройка вече е окупирана от пилотите на Citroen, като младокът Себастиен Ожие допълва доброто представяне на французите. Въпреки че за кратко напусна трасето и повреди вратата си, той се изкачи с една позиция, след като пилотът на Ford Яри-Мати Латвала допусна грешка в третия етап за деня и загуби доста повече време. Двамата са на над две минути зад лидера, но разликата между тях от 16.6 сек. предвещава самотната им битка в утрешния ден за третата позиция.

Лошите новини за Ford се допълват от отпадането на втория пилот Мико Хирвонен. Финландецът се движеше пети, когато в предпоследния етап за деня повреда в трансмисията го извади от състезанието. Претендентът за титлата от миналата година все пак ще продължи участието си и утре по системата супер рали.

Завърналият се във WRC след 2-годишно отсъствие Франсоа Дювал се движеше пети преди второто минаване на най-дългия етап за сезона „Арена Панцерплат“ (48 км), но обърна своя Ford Focus RS WRC 08. Пилотът на Stobart и неговият навигатор Дени Жираде се измъкнаха невредими и вероятно утре ще стартират по супер рали.

Победата в етапа взе Петер Солберг, който беше най-бърз и в петата отсечка за деня. След вчерашните две спукани гуми и изоставането до девета позиция, тази сутрин той обмисляше да се откаже, за да спести пари за следващите кръгове, но спонсорите му го накараха да продължи.

Норвежецът изпълни поръчението и изпревари последователно Матю Уилсън и Кими Райконен, а с отпадането на Хирвонен и Дювал се изкачи до пета позиция. Световният шампион за 2003 г. все пак изостава на близо три минути от четвъртия Латвала и може да разчита само на сериозни грешки или повреди при пилотите пред него, за да прогресира още в класирането.

Далеч зад него са Райконен, Уилсън и Хирвонен, а първата десетка допълват Кен Блок (Ford Focus RS WRC 08) и Марк ван Елдик (Subaru Impreza S14 WRC).

Българският екипаж на „Булбет рали тим“ Тодор Славов и Добромир Филипов с Renault Clio R3 имаше за пореден път проблеми. 26-годишният варненец излетя във втората отсечка и отново не завърши деня. Лидер сред младите пилоти е Ханс Вайс със Citroen C2 S1600.

Шведът Пер-Гунар Андерсон с Skoda Fabia S2000 за момента печели битката в S-WRC и оглавява подреждането. Той плътно е следван на 4.6 сек. от Патрик Сандел със същия автомобил и на 5.8 сек. от Мартин Прокоп с Ford Fiesta S2000. Водач при серийните автомобили е Арминдо Араухо с Mitsubishi Lancer Evo X.

Коментари
comments powered by Disqus