Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Германия: Себ бе безгрешен и в събота

25.08.2012 18:51
Туит

Себастиен Льоб е все по-близо до рекордната девета победа в Германия. Заводския пилот на Citroen има аванс от 1:42.9 минути спрямо втория Яри-Мати Латвала (Ford), като до финала на надпреварата остават само три етапа.

Вторият ден на рали „Германия“ започна така, както и първия – с етапна победа на Себ. Във втората отсечка обаче изненадващо Дани Сордо (MINI Prodrive) даде най-добро време и изскочи от пета на трета позиция, задминавайки Тиери Нювил (Citroen Junior) и Яри-Мати Латвала, който загуби над половин минута заради едно завъртане. Същинският тест обаче тепърва предстоеше – 47-километровата „Арена Панцерплате“.

Тя не уплаши Себ, който записа поредната си етапна победа. За сметка на това се оказа фатална за най-близкия му преследвач – Петер Солберг. Заводският пилот на Ford не можа да овладее своя автомобил в един от левите завои и задната му дясна част се заби в скалата край пътя. В резултат на повредите Солберг бе принуден да напусне надпреварата и Латвала остана единственият заводски пилот на Ford.

Подобна бе и съдбата на Тиери Нювил, който също излетя от пътя на „Арена Панцерплате“. Дани Сордо пък спука гума, което бе добре дошло за Латвала. Само етап след като се смъкна на пето място, финландецът прогресира до второто след отпаданията на Солберг и Нювил и проблемите на Сордо.

Ситуацията се успокои в първите две следобедни отсечки, но при второто минаване на „Арена Панцерплате“, която бе и последна за деня, събитията отново започнаха да се случват с мълниеносна скорост. Главни действащи лица бяха Дани Сордо, От Танак и Петер ван Меркщайн. Първо испанецът спря в етапа заради технически проблем, Танак, който пък спечели предишните две отсечки, се заби в един от бетонните блокове, ограждащи пътя, а частният пилот на Ford ван Меркщайн катастрофира малко по-късно и дори блокира трасето за пилотите зад него.

В челото такава драма нямаше, защото Себ спечели „Арена Панцерплате“ въпреки огромното желание на Латвала да вземе последния етап и си гарантира аванс от 1:42 минути преди финалния ден на рали „Германия“. Мико Хирвонен (Citroen) изостава с още половин минута, но многото проблеми на съперниците му позволиха в крайна сметка да прогресира до третото място.

Мадс Йостберг (Adapta Ford), който направи страхотен двубой с От Танак, все пак завърши деня на четвъртата позиция след катастрофата на естонеца, а Крис Аткинсън допълни челната петица. За Аткинсън, който замени Арминдо Араужо в екипа на MINI Portugal, това е първо асфалтово рали от три години и половина, както и първо с John Cooper Works WRC, но въпреки това той е на път да спечели 10 точки.

Коментари
comments powered by Disqus