Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Хеброс: Попов запази лидерството

31.05.2008 23:05 1
1
2571832134
Туит

Поредица от катастрофи във втория ден на рали "Хеброс".

Ясен Попов (М-Тел рали тим, Mitsubishi Lancer Evo 9) завърши и втория ден на рали "Хеброс" начело на класирането, но битката за първата позиция бе изключително оспорвана, като в нея участваха Димитър Илиев (ИРТ, Mitsubishi Lancer Evo 9), Крум Дончев (Prista oil, Subaru Impreza N14) и Румен Дунев (Renault Racing, Renault Clio S1600), но до четвъртата отсечка. В края на деня авансът на Попов пред Илиев е 2,4 секунди, а Дончев е на 13,7 секунди от водача. След петата отсечка Крум поведе колоната за един етап, но веднага след това Попов си върна лидерството. Илиев изоставаше в първата половина на деня, след това обаче атакува силно, прескочи Дончев и излезе на втора позиция.

"И най-малката грешка тук се наказва, а битката е невероятно оспорвана" заяви Попов на финала в Пловдив. "Утре всичко започва отново. Направихме някои малки грешчици, на няколко пъти излизахме от трасето, но важното е, че всеки път успявахме да продължим, при това с добро темпо."

"Това все още не е нашата кола", допълни Илиев. "Имахме много сериозни проблеми с окачването, които ни струваха много време, но нещата вече се оправят."

"Този път нямаме никакви технически проблеми с колата", обясни Дончев. "Накрая изостанахме, тъй като очаквахме да превали, сложихме по-меки гуми, при това нарязани, което се оказа грешка. Но не сме много по-назад.

Новите два етапи в рали "Хеброс" се оказаха сериозни изпитание за пилотите. На отсечката "Скобелево" отпаднаха двама от фаворитите - Румен Дунев спря в не особено дълбоко дере, а от пътя излетя Петър Гьошев (Престиж, Mitsubishi Lancer Evo 8), който отсече две дървета и след тежкия удар беше откаран в болница за преглед, който показа, че е невредим. За лош късмет на Гьошев на същото място малко по-късно катастрофира и Щилиян Тенчев (Булсим, Peugeot 106), който се удари в автомобила на пилота на "Престиж".

В следващата отсечка участието си приключиха още двама от фаворитите - на едно и също място - труден и техничен, но много бърз скок, катастрофираха Пламен Стайков (СЕКДООР, Mitsubishi Lancer Evo 8) и Тодор Славов с Renault Clio R3. Славов спря след удар в голям камък, а Стайков направи по-тежка катастрофа, като и той отсече две дървета, а колата му пострада сериозно в инцидента.

Четвърти е Игнат Исаев (Юве и ко, Mitsubishi Lancer Evo 8), следван от лидерите в клас N/3 Иван Ганчев (GP RT, Renault Clio), Турал Метков (TM Motorsport, Peugeot 206) и Христо Геров (Bulstar, Renault Clio) .

Едва 17 екипажа успяха да завършат този толкова труден ден, а утре пилотите ще карат на доста по-добре познатите им етапи около Пещера.

Коментари

fire
"Стайков направи по-тежка катастрофа, като и той отсече две дървета, а колата му пострада сериозно в инцидента." Тоя пич караше с над 200 км... Виждал съм дърво ударено с 180 км но тва с 220 бе на трески ?!? Първоначално се по изплаших но отсичането беше грандиозно!

comments powered by Disqus