Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Хеброс: Познайте кой!

01.08.2009 15:41
Туит

Крум Дончев (Peugeot 207 S2000) спечели рали „Хеборс”, пети кръг от националния шампионат. Това е четвърта победа за пилота на Приста Ойл този сезон, като единственото му второ място е на рали „България”.

Разликата в класите на обикновените автомобили от група N и Super 2000 отдавна е в полза на вторите, като поради тази причина догодина ФИА ще увеличи с един милиметър рестрикторите за турбото на N4. Това се вижда прекрасно и в българския рали шампионат, където Крум Дончев е с една крачка, и то сериозна, пред останалите пилоти. За пореден път националният шампион за 2004 година бе недостижим за Димитър Илиев, Ясен Попов и компания и с лекота се пребори за първото място в рали „Хеброс”, пети кръг за сезона.

Дончев спечели четири от петте отсечки на скъсената до един ден надпревара. Единствено при първото минаване на „Капитан Димитриево” Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo 9) бе по-бърз от него, като причината за това бе проблем с датчика за смяната на скоростите в автомобила на Крум.

"Щастливи сме от постигнатия резултат", заяви Дончев след финала. "За последната отсечка сложихме малко по-твърди гуми предвид повишилите се температури. По отношение поведението на автомобила съм изключително доволен, а пък в сервиза момчетата се справиха чудесно с възникналия в първата отсечка проблем. Съжалявам, че рали Хеброс се проведе само в един ден, но пък се получи чудесно състезание."

И докато победата на Крум бе повече от сигурна преди финалния етап „Добра вода”, то интргата за другите две места на подиума бе жива до последно.

Митко Илиев (Mitsubishi Lancer Evo 9) се движеше втори преди заключителния етап, като третият Петър Гьошев (Mitsubishi Lancer Evo 9) бе на пет десети зад него, а четвъртият Ясен Попов – на девет. Така всичко около битката за подиума, освен естествено първото място, трябваше да се реши на „Добра вода”. Националният шампион за 2005 г. направи най-силно каране от тримата и се пребори за втората позиция, Гьошев остана трети на 2,9 секунди зад него в крайното класиране, а Илиев трябваше да се задоволи с четвъртото място, след като за кратко напусна трасето.

Игнат Исаев завърши пети (Mitsubishi Lancer Evo 9), а шестият Тихомир Стратиев спечели битката в A6 с новия за него Citroen C2 R2. Седми завърши Георги Белчев (Renault Clio Sport) и записа поредния си успех в N3, след като основният му конкурент Огнян Герджиков (Renault Clio) отпадна при първото минаване на „Капитана”. Челната осмица допълни Искрен Маринов (Mitsubishi Lancer Evo 9).

Следващият кръг от националния шампионат е рали „Сливен” (29 – 30 август), но провеждането му на този етап е под въпрос заради липса на спонсори.

Коментари
comments powered by Disqus