Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Хеброс се отменя заради липса на средства

13.04.2010 14:58
Туит

Тазгодишното издание на рали “Хеброс” се отменя заради липса на средства, заяви за auto motor und sport директорът на състезанието Галина Кирова.

“Основната причина е липсата на финансова обезпеченост, не ни достигат 150 хил. лева. През тази година събирането им е още по-трудно от миналата, защото изискванията на ФИА като хеликоптер и GPS във всеки автомобил сериозно оскъпяват организацията,” обясни Кирова.

Тя добави, че не може да получи подкрепа от Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС). “От централата заявиха, че няма как да ни помогнат и да не разчитаме на тях, защото са заети с организирането на рали “България”. Община Пловдив също има големи финансови проблеми. Старите ни малки спонсори вече се оттеглиха, а нови просто няма”, каза председателят на организаторите от “Пловдив рейсинг”.

“Не трябва да си заравяме главите в пясъка и да не виждаме реалността. След като няма как да намерим средствата, по-добре да го обявим сега, а не да търпим по-тежки санкции след време. Липсва каквото и да е желание за участие от международни състезатели, родните пилоти също изпитват големи затруднения и са съсредоточени само над рали “България”. При това положение няма смисъл да хвърлим 150 хил. лв., за да карат десетина коли,” смята Кирова.

С отсъствието на “Хеброс” от календара на шампионата, кръговете за 2010 г. остават седем. “Не трябва да правим трагедия от отмяната на състезанието. Стягаме се за следващата година, когато ще бъде 40-годишнината на ралито. Тогава нещата ще бъдат поети от нов и млад екип,” каза Кирова.

През миналата година "Хеброс" също можеше да не се проведе, но тогава "Пловдив рейсинг" спаси ралито в последния момент, а пилотът на Prista Oil Rally Team Крум Дончев спечели скъсеното еднодневно състезание.

Негативната тенденция с по-малките надпревари в националния шампионат продължава и с първия старт за сезона – "Траянови врата". Ралито, което през миналата година за първи път от доста време насам в България върна нощните етапи, през тази също ще се проведе в съкратен вариант.

Официалното откриване ще бъде в събота, 24 април, а пилотите ще трябва да преминат маршрута от 243.76 км, 135.06 км от които в състезателно темпо, само в неделя.

Коментари
comments powered by Disqus