Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ипр: Лоикс спечели първата победа за Skoda Fabia R5

27.06.2015 23:54
Туит
Рали Ипр: Лоикс спечели първата победа за Skoda Fabia R5

Фреди Лоикс спечели рекордна десета победа на рали „Ипр” и първа за новата Skoda Fabia R5 в ERC. Грешка на Крейг Брийн (Peugeot 208 T16) и спукана гума на Бриан Буфие (Citroen DS3 R5) осигуриха успеха на ветерана.

Лоикс започна твърде неубедително домашното си състезание и се движеше пети след първия ден с 25,8 секунди пасив спрямо лидера Крейг Брийн. Късметът обаче бе на негова страна в тежкия съботен ден заради проблемите на ирландеца, Буфие и Стефан Лефебвр (Peugeot 208 T16).

Първата жертва бе Брийн. Пилотът на Peugeot спука гума в единайсетата отсечка и преотстъпи лидерската позиция на Бриан Буфие. Проблемите за него обаче дале не приключиха. Още в следващия етап ирландецът излетя от пътя и въпреки че стигна до финала, трябваше да се откаже от по-нататъшно участие, след като заради задръстения радиатор на заводския 208 T16 двигателят му блокира.

Буфие пое щафетата в челото, но Лоикс вдигна драстично темпото и с всеки изминал километър се доближаваше до първото място. След четиринайсетия етап разликата между двамата бе 1,4 секунди, което предвещаваше страхотна битка до финала. За съжаление французинът спука гума още в следващата отсечка, което му коства близо две минути.

В петък Стефан Лефебвр се представяше по-убедително от Лоикс и напълно заслужено се движеше пред него на трета позиция. Французинът обаче пое по стъпките на Брийн и Буфие и след две спукани гуми напусна битката в челото.

Проблемите на водещите пилоти дадоха възможност на Венсан Вершурен (Citroen DS3 R5) да се качи на подиума в домашната си надпревара. Ромен Дюма (Porsche 911 GT3) се движеше на феноменалната четвърта позиция само две отсечки преди края. Заводският пилот на Porsche в WEC обаче спря в предпоследния етап и подари четвъртото място на Бруно Магалаеш (Peugeot 208 T16). Челната петица допълни Лефебвр въпреки двете спукани гуми. 

Екатерина Стратиева (Citroen C2 R2 MAX) поднови кампанията си в ERC с рали „Ипр”, но за съжаление отпадна още в третата отсечка заради скъсан тампон на двигателя. Шампионката при дамите щеше да се върне по отсечките в събота благодарение на системата „Рали 2”, но екипът й установи и проблеми с мотора, които сложиха окончателно точка на участието на Стратиева в Белгия. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

Следващият кръг от ERC е рали „Естония”, което стартира на 17 юли.

Коментари
comments powered by Disqus