Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ипр: Шест от шест за Лоикс

25.06.2011 01:49
Туит

Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) е начело след първия ден на рали „Ипр”. Авансът на белгиеца спрямо втория Гай Уилкс (Peugeot 207 S2000) e 36,7 секунди.

Лоикс, който има цели шест победи в домашното си състезание, стартира ударно, като спечели всички шест етапа от първия ден. За това до голям степен му помогна малшансът, който основните му конкуренти имаха.

Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) дори не стартира, след като катастрофира на шейкдауна и при удара неговият навигатор Петр Щари счупи ключица. Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) пък остана без предно дясно колело още в първия етап и трябваше да кара така приблизително 500 метра преди да направи опит да го смени. Повредите по окачването обаче бяха твърде съществени, за да може той да продължи. Състезанието за Андреас Микелсен (Peugeot 207 S2000) също приключи в първия етап, когато норвежецът излетя от пътя.

Грешките на голяма част от водещите пилоти дадоха възможност на Петер Тсьоен (Peugeot 207 S2000) да излезе на трето място, въпреки че за старта в Белгия той трябваше да разчита на Лара Ванест, а не на титулярния си навигатор Еди Шувалие, който се контузи миналата седмица при автомобилен инцидент.

Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) допусна някои грешки в първата половина на деня, включително и едно сериозно излитане извън пътя във втория етап, но се движи четвърти и то само на 4,8 секунди зад Тсьоен. Челната петица допълва младата холандска звезда Ханс Вайс (Skoda Fabia S2000), който при дебюта си с S2000 автомобил е само на 1:20 минути зад лидера.

Вторият и последен ден на рали „Ипр” включва цели 12 етапа с обща дължина 192 километра.

Коментари
comments powered by Disqus