Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ирландия: 12-о място за братя Попови след спукана гума

16.11.2007 18:11
Туит

На 12-а позиция в група N се движат двукратните шампиони на България Ясен и Дилян Попови (OMV Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo 9) след първите седем отсечки на рали „Ирландия”, предпоследен 15-и кръг от Световния шампионат.

Ясен и Дилян записаха времена близки до тези на пилотите от Топ 10 в първите две съботни отсечки и успяха да се изкачат до 11-о място в групата. Следващият етап беше отменен заради катастрофата на Маркус Грьонхолм, а следобедните отсечки се оказаха много по-трудни от очакваното заради хлъзгавия асфалт и честите превалявания.

Атаката на Ясен и Дилян към челната десетка бе спряна от спукана предна дясна гума в средата на най-дългата отсечка за деня – второто минаване на „Аригна” (27,9 км). Двамата обаче загубиха по-малко от две минути в етапа, тъй като на помощ им се притекоха десетина зрители. След този проблем двамата заеха 47-о място в генералното класиране.

„Изключително трудни отсечки, на места сме като на лед“, заяви в сервизната зона в Слайго Ясен Попов. „На асфалта вече има толкова кал, изхвърлена от пилотите пред нас, които секат завоите, че на практика това си е макадамово състезание. В средата на шестата отсечка спукахме гума, тя започна бързо да се разпада и трябваше да спрем. Точно на това място имаше зрители, които много ни помогнаха и благодарение на тях след минута и половина отново бяхме на трасето. Мисля, че не сме с най-правилните настройки на окачването, защото колата не реагира добре, но важното е че нямаме сериозни технически проблеми."

„На практика само последните пет километра от отсечки 4 и 7, които бяха отменени, са като нормално асфалтово състезание“, допълни Дилян Попов, за когото това е последно състезание в кариерата му на навигатор. „На една от часовите контроли говорихме с един от местните пилоти Оуен Мърфи, който каза, че за първи път вижда етапите в такова състояние – асфалтът е мокър, хлъзгав, има много кал, а на места сцеплението е нулево. Последните три отсечки за деня също ще са много трудни, защото тук се стъмва рано и ще караме на фарове.“

Лидерът в група N в първия ден на състезанието – Андреас Айгнер (Mitsubishi Lancer Evo 9) катастрофира в седмия етап, преди той да бъде отменен и начело излезе местната звезда Марк Хигинс (Mitsubishi Lancer Evo 9). Айгнер, Хигинс и шампионът на Португалия Арминдо Арою водеха оспорвана битка в първите пет етапа днес, като след шестата отсечка Айгнер имаше 2 секунди аванс пред Арою и 2,2 секунди преднина пред Хигинс.

Петъчният ден в рали „Ирландия” завършва с три отсечки, от които само едната е по-дълга – „Гленбой” (22,25 км), но другите две със сигурност ще се карат на фарове – „Бенкрой” (15,44 км) и „Дръмшанбо” (8,66 км).

Георги Иванов
Слайго, Ирландия

Коментари
comments powered by Disqus