Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ирландия: Без изненади на върха

31.01.2009 16:26
Туит

Себастиен Льоб продължава да е убедително начело и след втория ден на рали „Ирландия”. Съотборникът му в екипа на Citroen Дани Сордо се откъсна на 1:21.8 минути пред третия Мико Хирвонен, който имаше проблеми със сервото на своя Ford Focus RS WRC 08.

Себ стартира втория ден на рали „Ирландия” така, както завърши първия – с три поредни етапни победи. Още преди обедния сервиз преднината на световния шампион спрямо Дани Сордо надхвърляше минута и той имаше възможност да върне газта за следобедните преминавания. Но типично в негов стил не го направи. А това можеше да му изиграе лоша шега, след като на СЕ12 излетя от трасето и неговият автомобил се озова за кратко в тревата. В следващите два етапа обаче Льоб отново беше безкомпромисен, спечели ги и компенсира напълно грешката на „Слоуган Глен”, за да завърши деня с 1:09.1 минути аванс спрямо втория Дани Сордо.

„Вече имаме добра преднина, всичко е наред”, коментира Себ в края на деня. „Изборът на гуми беше лесен – отсечките бяха също толкова трудни колкото в петък, но вчера карахме с нормалните гуми за асфалт, което се оказа недобро решение. Сега усещам отлично автомобила. На много места обаче пътят е наводнен, така че задачата на помощните екипажи е изключитено тежка. Но ние сме тук, колата е страхотна и всичко върви по план.”

Проблемите за заводския тим на Ford продължават. Повреда в сервоуправлението извади Мико Хирвонен от битката със Сордо за второто място още при сутрешните преминавания и въпреки че следобед даде серия добри времена, единствената реалистична цел за финландеца и Синия овал остава третото място. Неговият съотборник Яри-Мати Латвала, който вчера отпадна в прехода между втория и третия етап, се върна по системата „супер рали”, но завърши деня извън първите петнайсет. Третият пилот на Ford Халид Ал-Касими обаче е на крачка от първата си точка във WRC, след като в края на деня Гарет Макхейл получи повреда в трубото и Касими се изкачи на осмо място.

Представителят на Stobart Ford Хенинг Солберг удържа и днес четвъртата позиция, въпреки че на първата отсечка сутринта спука гума. За да се пребори за нея обаче, норвежецът ще трябва да даде всичко от себе си в утрешните етапи, тъй като авансът му спрямо петия Крис Аткинсън е само 4,7 секунди.

Първият състезателен ден на Крис зад волана на Citroen C4 WRC се превърна в истински кошмар, но вторият мина далеч по-гладко. Оказа се, че при катастрофата вчера навигаторът му Стефан Прево не е пострадал сериозно и двамата продължиха участието си, като дори се изкачиха от седма на пета позиция. Но за сметка на другите двама представители на Citroen Junior Team. Конрад Раутенбах, който се движеше пети, излетя от пътя още в първата отсечка тази сутрин и отпадна, а Себастиен Ожие загуби близо три минути на същия етап след едно завъртане. Все пак победителят от „Монте Карло” остана в надпреварата и дори навакса част от изоставането си, за да завърши деня на шесто място.

Третият последен ден на рали „Ирландия” включва само пет етапа, чиято обща дължина е 55,91 километра. Крайното класиране от надпреварата ще стане ясно малко след 14 часа местно време, когато финишира последната отсечка, подготвена специално за зрителите – 1,5-километровата „Донегал Таун”.
Коментари
comments powered by Disqus