Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ирландия: Братя Попови с най-добър резултат за деня

16.11.2007 23:11
Туит

Шесто време в осмата скоростна отсечка в група N записаха двукратните шампиони на България Ясен и Дилян Попови (OMV Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo 9) – най-доброто им постижение в първия ден на рали „Ирландия”, 15-и предпоследен кръг от Световния шампионат.

Това се оказа и единственият етап, в който българите караха със състезателно темпо, защото за тях другите две вечерни отсечки бяха отменени – едната заради мъгла и катастрофа на един от екипажите, а другата заради многото зрители тръгнали по трасето вследствие на отворилите се „дупки” във времето между колите, стартирали в етапа.

В края на първия ден братя Попови заемат 12-о място в група N. Лидер е Марк Хигинс (Mitsubishi Lancer Evo 9).

„Най-после едно добро време и нещата да станат така, както ги искахме“, заяви в сервизната зона в Слайго Ясен Попов. „В осмия етап пътят беше по-сух, не валеше и асфалтът даваше повече сцепление. Едва тук имахме възможност да атакуваме по-сериозно. В следващите два етапа обаче, като се стъмни, положението стана по-сериозно. Добре че отмениха деветата отсечка, тъй като мъглата беше много гъста и почти нищо не се виждаше, а в десетата имаше много хора на пътя – заради многото отпаднали коли зрителите бяха тръгнали по трасето и също беше опасно.“

На премерването на автомобилите в края на първия ден на рали „Ирландия” стана ясно, че братя Попови управляват най-тежката кола от група N в това състезание.

„Оказа се, че нашата кола тежи 1570 кг, което е много над минимума“, обясни Ясен Попов. „Направо не знам откъде идват тези допълнителни килограми, но това обяснява защо на мотора на моменти не му стига мощност. Колата на Фумио Нутахара е 1340 кг., разликата е сериозна. С нас двамата с Дилян, теглото на колата вече е над 1720 кг.“

Още преди старта на състезанието Ясен и Дилян очакваха отсечките във втория ден на състезанието да допаднат повече на стила им на каране в сравнение с етапите в петък. „Утре ще сме на малко „по-европейски” асфалт, тъй като етапите са по-навътре в Ирландия“, допълни Ясен. „Слайго е много близо до границата със Северна Ирландия, тук пътищата нямат нищо общо с типичните ирландски трасета, които са с много по-добро сцепление, по-бързи и технични. Надявам се утре да сме по-бързи. Днес като изключим спуканата гума, кратката загуба на мощност в петата отсечка и отменените етапи, общо 4 от 9 за деня, всичко мина нормално.“

Георги Иванов
Слайго, Ирландия

Коментари
comments powered by Disqus