Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Ирландия: Маркус катастрофира. Четвъртият етап е спрян

16.11.2007 13:11
Туит

Маркус Грьонхолм катастрофира в четвъртия етап на рали „Ирландия“. Финландецът ще премине медицински преглед в болницата в Слиго, тъй като за кратко е изгубил съзнание.

Инцидентът

Четвъртата отсечка на рали „Ирландия“ бе прекратена заради катастрофата на Маркус Грьонхолм. Автомобилът на финландеца се е ударил в стена край пътя, след което организаторите на надпреварата канселират етапа, за да може медицинският екип да пристигне на мястото на инцидента.

„В момента и двамата са в линейката на път към Слиго, но няма причина да се тревожим. Прегледът е просто предпазна мярка“, коментира малко след инцидента босът на BP-Ford Малкълм Уилсън.

„В една от бързите секции те са се озовали върху много гладък асфалт. Маркус не е успял да спре според очакванията. Ударили са се в стена с лявата част на автомобила. Именно неговата страна е понесла целия удар. Първоначално е бил добре, но мисля, че после за кратко е изгубил съзнание. Съвзел се е, но малко по-късно Тимо ни звънна и каза, че е зле и отново е припаднал. Не си е спомнял подробности около инцидента, точно както през миналата година в Австралия.“

„Благодаря на организаторите за отличната работа. Спряха веднага етапа, след като получиха сигнал от Тимо, за да може медицинският екип да се отзове.“

Уилсън допълва, че е прекалено рано да се каже дали Грьонхолм ще стартира утре по системата „супер рали“. „Засега нямаме пряк достъп до автомобила, за да го огледаме и да преценим какви са щетите. Първо трябва да върнем колата в сервизната зона, но най-важното е да се уверим, че Маркус е добре. Медицинският екип ще има последната дума.“

Причината

Няколко часа след инцидента Грьонхолм се прибра в сервизната зона. Медицинският преглед е потвърдил първоначалните предположения, че пилотът на BP-Ford няма сериозни контузии.

До момента на катастрофата Маркус се движеше на трета позиция, зад двамата представители на Citroen Себастиен Льоб и Дани Сордо. Финландецът е решил да атакува, тъй като на междинната контрола преди финала е бил с цели шест секунди по-бърз от конкурентите за първото място. Различните типове асфалт, които се сменят в рамките само на една отсечка, обаче са изненадали екипажа на BP-Ford. Промяната в сцеплението при преминаването от един към друг вид настилка е предизвикала катастрофата. Друг важен фактор е, че пътищата в региона около Слайго са изключително хлъзгави заради високата влажност.

Ако Льоб спечели надпреварата, ще излезе начело при пилотите с шест точки аванс пред финландеца. Рали „Ирландия“ е предпоследен кръг от Световния рали шампионат. Финалният старт за сезона е в Уелс.
Коментари
comments powered by Disqus