Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Испания: Льоб натрупа над половин минута още след първия ден

21.10.2011 21:11
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) е начело след първия ден на рали „Испания“, предпоследен кръг от WRC. Яри-Мати Латвала (Ford) водеше преди финалния етап, но загуби близо 50 секунди в него и се смъкна на втора позиция.

Седемкратният световен шампион стартира в последния етап, който се караше изцяло на фарове, с пасив от 16 секунди, но си върна първата позиция, след като Латвала се завъртя, а после спука предна дясна гума. В резултат заводският пилот на Ford се смъкна на второ място и утре ще трябва да заличи пасив от 30,6 секунди, ако иска да се пребори за първата си победа през този сезон. Темпото му на асфалт обаче едва ли ще бъде достатъчно за това, призна след края на деня самият Латвала.

По време на сутрешните минавания прахта по отсечките бе сериозен проблем за преследвачите на Льоб и най-вече за основният му претендент за титлата Мико Хирвонен (Ford). Финландецът изгуби повече от половин минута още след първите три отсечки и се движеше едва четвърти след четвъртата. В петата обаче Себастиен Ожие (Citroen) спука гума, което бе и причината двамата заводски пилоти да си разменят позициите.

Дани Сордо (MINI), който във Франция се пребори за второто място и дори бе на крачка от победата, също се оплакваше от прахта и лошата видимост, което е и причината да завърши първия ден на пета позиция и с минута пасив спрямо лидера. Зад него  и на още 27,2 секунди е съотборникът му Крис Мийк.

Още първата отсечка извади от надпреварата Петер Солберг. Частният пилот на Citroen излетя от пътя и разби предно дясно окачване, но по всяка вероятност ще стартира утре по системата „супер рали“. Същият етап се оказа фатален за Кен Блок (Monster Ford) и претендента за титлата в S-WRC От Танак (Ford Fiesta S2000). Кими Райконен (Ice 1 Racing) също не завърши дори и сутрешните минавания, но този път причината не беше грешка, а повреда в двигателя на неговия Citroen DS3 WRC.

Вторият ден на рали „Испания” включва нови шест етапа, но на асфалт. Льоб ще поведе колоната на най-дългия от тях „Ел Приорат” (45,97 км) в 09:40 местно време (10:40 българско). Общата състезателна дистанция в събота е 143,54 километра.

Коментари
comments powered by Disqus