Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Канарски острови: Копецки поведе колоната

30.04.2010 22:06
Туит

Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) е начело след първия ден на рали „Канарски острови”, четвърти кръг от IRC сериите. Настоящият шампион Крис Мийк (Peugeot 207 S2000) спука гума в осмия етап и загуби близо две минути.

Първият ден на рали „Канарски острови”, което замени „Астурия”, потвърди тенденциите от началото на сезон 2010 – Skoda Fabia S2000 набира все по-голяма скорост, а Крис Мийк така и не може да сложи край на черната си серия.

Пилотът на Peugeot Великобритания стартира отлично и поведе колоната още след първия етап и постепенно започна да се откъсва пред двамата заводски пилоти на Skoda Ян Копецки и Юхо Ханинен. След първите шест отсечки преднината на световния шампион бе 15 секунди, а след етапната победа в седмата достига 18. Спукана гума в следващата обаче му коства първото място, а по всяка вероятност и подиума. Мийк загуби близо две минути и се смъкна на шеста позиция.

От проблемите на Мийк се възползва основният му претендент от миналата година Ян Копецки, който оглави класирането с аванс от 13,4 секунди спрямо съотборника си Юхо Ханинен. Очакваше се финландецът, който е лидер в шампионата, да е значително по-бавен на асфалт, но темпото му бе много близко до това на Мийк и Копецки, като Ханинен дори им отмъкна етапната победа във втората отсечка.

Пилотът на Skoda Великобритания Гай Уилкс имаше проблеми със спирачките във втория етап, а впоследствие и с баланса на своя автомобил, но в крайна сметка завърши деня на трета позиция, с половин минута пасив спрямо лидера Копецки. Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000) също се оплакваше от своя автомобил сутринта, но след като механиците смениха скоростната му кутия, вдигна оборотите и вече е четвърти. Местната звезда Алберто Евиа (Skoda Fabia S2000) е пети, а Мийк се смъкна на шеста позиция заради спуканата гума, като разликата между него и испанеца е само десет секунди.

Последният девети етап днес бе отменен заради многото зрители по трасето, което обаче скъси маршрута само със 7,8 километра. Във втория и последен ден обаче ни очакват нови 101,62, въпреки че етапите са само шест. Ян Копецки ще напусне сервиза в Лас Палмас в 08:10 (09:10 българско време), а първата отсечка стартира в 8:48 (9:48).

Коментари
comments powered by Disqus