Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Кипър: Микелсен е само на крачка от титлата

04.11.2011 16:50
Туит

Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000) е начело след първия ден на рали „Кипър“, единайсети последен кръг от IRC. Ако спечели базираната в Пафос надпревара, 22-годишният норвежец ще грабне и титлата, след като Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000) и Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) отпаднаха.

По драматичен начин се разви първият ден на рали „Кипър“. Стартът на надпреварата бе даден в четвъртък вечер със суперспециалния етап в Пафос, но същинската битка започна тази сутрин. Още на отварящата „Коилиниа“ и то във втория завой катастрофира шампионът за 2010 г. Юхо Ханинен, което бе добре дошло за останалите четирима претенденти за титлата, тъй като финландецът имаше най-големи шансове за крайния успех.

Микелсен спечели етапа, в който Ханинен отпадна, и се откъсна на осем секунди пред Тиери Нювил. Още в следващата отсечка обаче норвежецът се завъртя и загуби приблизително 16 секунди, като пропусна пред себе си пилота на Peugeot. И все пак това бе малък проблем на фона на това, че Микелсен спря своя автомобил буквално на броени сантиметри от пропастта във външната част на десния завой, който го изненада.

Нювил бе новият лидер в надпреварата, но той не изкара дори и един етап като такъв. Единственият представител на Peugeot, който имаше шанс за титлата и стартира в Кипър, първо спука гума, а после имаше проблеми с акумулатора. Оказа се, че той е провокиран от повреда в алтернатора, която принуди Нювил да паркира своя автомобил в прехода между четвърти и пети етап.

Това развитие на надпреварата бе добре дошло за Микелсен, който не само спечели двете следобедни отсечки, а и се откъсна на 20,7 секунди спрямо втория Насер Ал-Атия (Ford Fiesta S2000). Катарецът имаше проблеми с предния диференциал сутринта, но мина пред Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) след четвъртата отсечка, когато чехът бе забавен от Нювил и вдигналата се зад него прах.

Ако рали „Кипър“ завърши по този начин, титлата ще отиде при Микелсен, тъй като Копецки и Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) се нуждаят единствено от победа. След края на първия ден чехът е трети с 46,1 секунди пасив, а Лоикс – четвърти на 1:41 минути. Челната петица допълва Патрик Сандел (Skoda Fabia S2000).

Вторият последен ден на рали „Кипър“ включва шест етапа (три отсечки с по две минавания). Първият ще стартира в 09:29, а финалът ще бъде приблизително в 17:00 часа. Настилката отново е смесена, но „Гиалиа“ се кара само на макадам, „Ставрос“ – на асфалт, а „Анадиу“ е 40% асфалт и 60% макадам.

 

Коментари
comments powered by Disqus