Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Кипър: Прокоп и Ал-Атия ще се борят за победата

05.11.2010 20:51
Туит

Мартин Прокоп (Ford Fiesta S2000) е начело след първия ден на рали „Кипър”, последен кръг от IRC сериите. Авансът му спрямо втория Насер Ал-Атия (Ford Fiesta S2000) е 12,1 секунди.

Денят определено не започна толкова добре за Прокоп, колкото и завърши, тъй като чехът бе наказан с 20 секунди заради закъснение в сервиза тази сутрин. Причината за него бе повредата в диференциала, която Прокоп получи на суперспециалния етап в четвъртък вечер. В допълнение гумите му бяха прекалено меки за тежката макадамова настилка и дори наличието на асфалтов участъци не му помогна съществено при сутрешните минавания.

Въпреки това шампионът в J-WRC за 2009 г. не се отказа, а напротив. Взе от своя сънародник Роман Креста (Mitsubishi Lancer Evo 9) по-твърдия комплект гуми за следобедните минавания и атакува временния лидер Насер Ал-Атия. Той пък от своя страна върна на Прокоп жеста с наказанието, тъй като направи фалстар в петия етап и бе санкциониран с 10 секунди. За капак на всичко катарецът спука две гуми в шестия, последен същински етап и по този начин преотстъпи лидерската позиция на Прокоп, спечелил суперспециалния „Лемесос” тази вечер.

Трети след първия ден на рали „Кипър” се движи латвиецът Роджър Фегали, който е единственият пилот на Skoda в последния кръг от IRC. Причината чехите да откажат участие в надпреварата със заводския си тим е, че и двата шампионата бяха решени в тяхна полза още след рали "Сан Ремо".

Kronos също не пътува до Кипър, което даде отличен шанс на Андреас Микелсен (Ford Fiesta S2000) и Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) да се борят за първата си победа в IRC. Късметът обаче не бе на тяхна страна. Микелсен получи повреда в двигателя още на първата отсечка тази сутрин, а Буфие катастрофира на нея и повреди своето окачване. Французинът все пак продължи и следобед записа три етапни победи, но изоставането му спрямо лидера е близо 25 минути.

Резултатите на първите 10 може да видите тук.

Вторият последен ден на рали „Кипър” включва шест етапа (три отсечки с по две минавания) с обща дължина от 122 км. Битката в Кипър обаче продължава с рали Golden Stage в неделя, когато ще бъдат разпределени 150 000 евро награден фонд. Регламентът на нестандартното рали включва само две минавания по една 25-километрова отсечка, като пилотът, записал най-добър сборен резултат, ще спечели първото си по рода състезание.

Коментари
comments powered by Disqus