Пилотът на Citroen даде най-добро време в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Кипър“, трети кръг от световния шампионат.
3,35-километровата отсечка до Лимасол, на която тестваха днес пилотите, е асфалтова, какъвто ще бъде и първия ден на рали „Кипър“. Във втория и третия обаче екипажите ще се състезават на традиционния за надпреварата макадам. Интересното е, че в петък също ще се кара с гуми за макадам въпреки асфалтовата настилка. Именно това е причината организаторите да изберат трасето до Лимасол за шейкдауна.„Да, дадохме добро време“, заяви Сордо, който направи четири преминавания по отсечката тази сутрин. „Не бих казал, че е приятно да караш с гуми за макадам на асфалт, но беше полезно, за да привикнем към усещането, както и да направим финалните настройки. Сега определено мога да кажа, че се чувствам уверен с колата. Усещам я много добре, което е най-важното.“
Петер Солберг завърши на втора позиция с частния Citroen Xsara WRC. За старта в Кипър норвежецът оборудва своя автомобил с нови амортисьори и двигател, което го прави оптимист за предстоящата надпревара. „Наистина се забавлявах много. Радвам се, че започнах сесията по-късно от останалите, тъй като върху асфалта имаше повече фракция“, заяви бившият шампион.
Пилотът на Citroen Junior RT Себастиен Ожие завърши трети, а класирането в челната десетка може да видите тук .
Рали „Кипър“ стартира на 13 март. Първият ден от надпреварата включва шест етапа (две преминавания по три отсечки) на асфалт с обща дължина 134,20 км. Вторият и третият финален ден са на макадам - 197,87 състезателни километра, разпределени в осем етапа. Пълният график на състезанието може да видите тук .