Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Кипър: Три етапа делят Льоб от победата

14.03.2009 16:52
Туит

Французинът продължава да е начело на колоната, но имаше проблеми със спирачките в последните две отсечки днес, което позволи на Мико Хирвонен да скъси преднината му на 49,8 секунди.

Вторият ден на рали „Кипър” започна прекрасно за Себ, тъй като заради падналия междувременно дъжд не му се налагаше да чисти отсечките като първи автомобил. Въпреки че се завъртя на деветия етап „Орконтас”, французинът пое към обедния сервиз с повече от минута аванс спрямо втория Мико Хирвонен.

Двете отсечки следобед обаче се оказаха далеч по-проблематични за него. Настилката беше суха и Льоб губеше време заради ронливия макадам отгоре. За капак на всичко спирачките на неговия C4 WRC прегряха. Тези проблеми, както и едно кратко загасване на СЕ11, му струваха близо половин минута. В крайна сметка обаче петкратният световен шампион остана начело с твърде солиден аванс – 49,8 секунди. „Беше много трудно следобеда, две наистина тежки отсечки”, коментира Себ след последния етап за деня. „Загубихме малко време, но важното е, че продължаваме да водим”.

Водещият пилот на Ford Мико Хирвонен се пребори с Дани Сордо за второто място, като в края на деня дори се откъсна на 46,2 секунди от него, но може да разчита единствено на някаква грешка от страна на Себ или на проблем с неговия автомобил, ако иска да спечели първата си победа за сезона. Само три етапа остават до края на надпреварата, но да не забравяме, че СЕ13 „Анадиоу” е дълъг цели 40-километра и може да поднесе всякакви изненади.

Съотборникът на Мико Яри-Мати Латвала демонстрира феноменалната си скорост в първата отсечка, която спечели, но още на втората допусна поредната си фрапантна грешка. Заради неточност в записките финландецът излетя от пътя при един бърз ляв завой, моментално последван от десен, и загуби близо двайсет минути докато извади автомобила отново на трасето, тъй като в тази зона нямаше зрители. Въпреки че кара отлично в следващите три етапа, Яри-Мати Латвала остана едва деветнайсети.

Бившият заводски пилот на Subaru Петер Солберг продължава с подвизите си зад волана на частния Citroen Xsara WRC. Благодарение на по-задната стартова позиция норвежецът спечели последните два етапа и има напълно реален шанс да се пребори за четвъртото място, тъй като е само на 15,9 секунди зад Дани Сордо. „По дяволите, това рали наистина върви прекрасно”, заяви щастливият Солберг в края на деня. „Автомобилът се държи чудесно, когато е сухо. Наистина се забавлявах.”

Въпреки прекрасните резултати бившият световен шампион призна, че няма намерение да атакува четвъртата позиция. Любимата настилка на Дани Сордо обаче определено не е макадамовата и не е изключено Петер да се поддаде на изкушението да премери сили със заводския пилот на Citroen.

Матю Уилсън (Stobart) демонстрира стабилно темпо днес и се изкачи от осма на петата позиция. Челната осмица допълват тримата пилоти на Citroen Junior RT – Себастиен Ожие е шести, а номинираните за отборната надпревара Евгени Новиков и Конрад Раутенбах са съответно седми и осми.

Третият последен ден на рали „Кипър” включва само три етапа, но общата им дължина е цели 82,27 километра. Льоб ще стартира първия „Фоини” в 09:18, а последната отсечка трябва да завърши малко преди 13:00 часа.

Коментари
comments powered by Disqus