Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Корсика: Льоб начело след три поредни етапни победи

12.10.2007 18:10
Туит

Себастиен Льоб е начело след първия ден на рали „Корсика“, 13-и кръг в Световния рали шампионат. Втори е водачът във временното класиране при пилотите Маркус Грьонхолм с изоставане от 4,8 секунди.

Рали „Корсика“ стартира твърде необичайно. Първият етап бе отменен заради зрителите, окупирали скоростната отсечка „Монти Росю – Пила Се“, а следващите два изненадващо спечели Маркус Грьонхолм. Пилотът на Ford поддържаше отлично темпо и се отправи към обедния сервиз с аванс от 4,1 секунди спрямо Себастиен Льоб. „Бяхме на косъм осем километра след началото на втория етап. При един десен завой последва ляв, за момент гумите блокираха, но се измъкнахме. Все още не карам на максимума“, заяви Маркус преди началото на вторите преминавания по отсечките.

Себ бе изненадан от темпото на своя пряк конкурент. „Знам, че той може да е много бърз в Испания, но бе далеч от тези резултати преди две години в Корсика“, заяви французина в сервизната зона. Преднината на Грьонхолм обаче явно не бе проблем за Льоб и след три етапни победи следобед той оглави класирането с аванс от 4,8 секунди.

„Не е много, но все пак е някаква преднина. Не стартирахме по най-добрия начин. Маркус бе по-бърз от нас. Нямахме проблеми, но те бяха много бързи“, сподели Себ след финала на последната отсечка. „Поемахме огромни рискове, за да го изпреварим. За щастие успяхме. Карах на пълна газ. Не е в моя стил да съм на ръба на риска, но давам максимума от себе си.“

Вторият пилот на Citroen Дани Сордо остана трети на 18,5 секунди от лидера.

Сериозна битка се развихри зад първите трима

По традиция местата от първо до четвърто са окупирани от заводските пилоти на Citroen и Ford. Грешка в записките и удар в бетонните заграждения встрани от пътя обаче извадиха Хирвонен от надпреварата още преди финала на третия етап. От малшансът на Мико се възползва Франсоа Дювал, който завърши деня с четвърто време. Белгиецът обаче не бе доволен от настройките на окачването на Xsara WRC и така и не намери начин да се откъсне от петия Петер Солберг. Само 5,3 секунди разделят двамата след края на първия ден, което е предпоставка за изключително оспорвана битка. Особено ако норвежецът се справи с недозавиването на Subaru Impreza WRC2007, което го тормозеше днес.

Амбиции за четвъртото място със сигурност има и Яри-Мати Латвала. Соченият за заместник на Маркус Грьонхолм във Ford пилот изостава на 3,3 секунди от Солберг и на 8,6 от Дювал.

Място в челната осмица намериха още двама представители на Subaru: Крис Аткинсън се движи седми, а Шави Понс – осми.

Дебютът на Suzuki SX4 WRC

Надпреварата в Корсика бе очаквана с огромно нетърпение не само заради двубоя между Грьонхолм и Льоб, но и заради дебюта на SX4 WRC в Световния рали шампионат. Никола Бернарди застана зад волана на рали-претендента на Suzuki и поддържаше отлично темпо при първите преминавания по скоростните отсечки. 30-годишният французин заемаше дванайсета позиция преди обедния сервиз, но след подновяването на надпреварата, в четвъртата отсечка „Монти Росю – Пила Се 2“, бе изненадан неприятно от загуба на мощност. Бернарди завърши, но с цената на три минути и половина закъснение. Техническите проблеми бяха налице и в следващия етап, което принуди французина да се оттегли от надпреварата.

Рали „Корсика“ продължава утре с нови шест скоростни отсечки.

Коментари
comments powered by Disqus