Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Корсика: Сордо е на път да спечели при дебюта си в IRC

11.05.2012 20:24
Туит

Дани Сордо (MINI JCW S2000) е начело след втория ден на рали „Корсика”, след като Джандоменико Басо (Ford Fiesta S2000) отпадна още в четвъртък вечер, а Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000) спука гума в петия етап.

Първият ден на рали „Корсика” предвещаваше страхотна битка между тримата, но за съжаление във втория караха само Сордо и Микелсен. Техният съперник Джандоменико Басо дори не стартира, след като вчера, при прехода от последната отсечка към сервиза, удари движещ се в насрещното платно цивилен автомобил. При инцидента нямаше пострадали, но трикратният победител в рали „България” бе принуден да се откаже от по-нататъшно участие заради получените повреди.

Втората жертва на рали „Корсика” бе Андреас Микелсен. Шампионът за 2011 г. се движеше начело след четвъртия етап, спечелен от него, но в петия напусна за кратко трасето, в резултат на което спука гума. При смяната Микелсен и навигаторът му Ола Фльоне се забавиха допълнително заради проблеми с крика и екипажът на Skoda Великобритания изгуби близо три минути, което го остави на осма позиция. Все пак норвежецът навакса част от изоставането си и утре ще стартира пети.

Проблемите на Басо и Микелсен осигуриха комфортна преднина от близо половин минута на Дани Сордо в челото на класирането. Битката за втората позиция обаче бе изключително оспорвана, като в нея участваха Ян Копецки (Skoda Fabia S2000), Пиер Кампана (Peugeot 207 S2000) и Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000).

Тримата поддържаха идентично темпо през целия ден, като в крайна сметка чехът взе минимален аванс от 4,4 секунди спрямо третия Кампана. 6,4 секунди пък е пасивът на Буфие спрямо корсиканеца, който миналата година завърши трети в домашната си надпревара.

Матю Арзено (Peugeot 207 S2000) също поддържаше отлична скорост, но в осмата отсечка изгуби цели пет минути заради повреда в диференциала. Именно тя бе прекратена преждевременно, тъй като автомобилът на Жан-Доминик Матеи (Skoda Fabia S2000) се запали. Все още не е ясно дали времената от нея ще бъдат анулирани или пилотите, които не са я завършили, ще получат служебни.

Третият ден на рали „Корсика” включва две отсечки, които ще се карат по три пъти. Общата им дължина е 133, 56 километра, като последната от тях, която ще се излъчва на живо по Eurosport, започва в 19:10 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus