Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Корсика: Всички срещу Себ

19.09.2008 09:24
Туит

79 пилоти ще стартират на предстоящото рали „Корсика” (10-12 октомври) в Аячо с надеждата, че един от тях ще стане първият победител след Марко Мартин през 2004 година, нарушил хегемонията на Себастиен Льоб.

В действителност малцина са тези, които могат да се противопоставят на французина и Citroen. Френския тандем доминира тотално на "Корсика" в последните три издания на надпреварата. Себ и неговият съотборник Дани Сордо оглавяват стартовия списък за 52-ото издание на рали "Тур де Корс", който включва общо 80 екипажа.

Франсоа Дювал е най-сериозната заплаха за екипа на Citroen. Асфалтовият специалист се завръща в заводския тим на Ford за стартовете в Каталуня и Корсика, за да помогне на отбора в битката на производителите. Съотборникът му Мико Хирвонен ще продължи двубоя с Льоб за шампионската титла, въпреки че на този етап изглежда обречен.

Вторият тим на Ford – Stobart VK M-Sport също ще се включи в атаката срещу Citroen и то с цели четири автомобила. Яри-Мати Латвала и Матю Уилсън са регистрираните пилоти на тима, които могат да печелят точки за отборното класиране, а Бари Кларк и Хенинг Солберг ще отговарят за другите два Focus RS WRC спецификация 2007.

„Тур де Корс” ще бъде третият старт за Кларк с автомобил WRC тази година. Настоящият шампион в международните серии Fiesta SportingTrophy се надява да повтори десетото място, на което завърши в „Турция” през юни.

Ако Льоб и Citroen не са достатъчни мотиватори за местните фенове да окупират отсечките край Аячо, то фактът, че заводският тим на Subaru ще има френски пилот за първи път след Стефан Саразен, завършил осми на „Корсика” през 2006 година, е повече от основателен. Този път за екипа, воден от Дейвид Ричардс, ще се състезава бившият шампион в J-WRC Брис Тирабаси, който ще допълва титулярната пилотска линия на отбора – Петер Солберг и Крис Аткинсън.

Рали „Корсика” е последен старт в календара на поддържащите J-WRC серии. Себастиен Ожие е на път да спечели титлата още при дебютния си сезон зад волана на Citroen C2 S1600. Ако това се случи, не е изключено „малкият Себ” да тръгне по пътя на „големия Себ” и догодина да седне зад волана на Citroen C4 WRC.

Сред местните пилоти, които ще се опитат да объркат сметките на заводските си колеги, се открояват имената на Марк Валикиони (Peugeot 307 WRC) и Франсоа Падрона (Subaru Impreza WRC).

Коментари
comments powered by Disqus