Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Куритиба: Мийк се реваншира за Монте Карло

07.03.2010 10:38
Туит

Крис Мийк стана най-успешният пилот в историята на IRC, след като спечели рали „Курутиба”, втори кръг от сериите на Eurosport. Това е пета победа за британеца от дванайсет старта.

Гай Уилкс (Skoda Fabia S2000) остана на 46,7 секунди зад Мийк, а след шест етапни победи, но и една спукана гума още в първата отсечка, Юхо Ханинен се пребори за третото място. Благодарение на спечелените шест точки заводският пилот на Skoda оглави класирането в шампионата.

Единственият проблем за Мийк днес, който още в петък натрупа половин минута преднина спрямо Уилкс, бе в десетата отсечка. Британецът сподели, че дълбокото близо метър и дълго 50 водно препятствие за момент е станало причина той напълно да изгуби контрола над своя автомобил, но в крайна сметка настоящият шампион завърши успешно етапа и завъртя шампионската обиколка на пистата в Куритиба, която този уикенд е домакин на отварящия кръг от WTCC.

„Беше наистина феноменално, перфектен резултат”, заяви щастливият Мийк, който спечели и миналогодишното издание на надпреварата. „Преди старта разчитахме на това, че опитът тук ще ни помогне. И наистина натрупахме малко преднина, която ни бе достатъчна. Най-важното е обаче, че започвам да се уча да пазя аванса си в последния ден. Бях толкова надъхан след „Монте Карло”. За мен тази победа означава много и се надявам да продължа в същия дух.”

Уилкс също имаше проблеми с водата в десетия етап, в резултат на което двигателят на неговата Skoda работеше известно време на три цилиндъра. При второто минаване британецът атакува на пълна газ огромната локва и запази двулировият атмосферен мотор на Fabia S2000, но пък повреди предната й броня.

Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) започна деня от трета позиция, но спука задна дясна гума пет километра преди финала на първия етап в събота, в резултат на което трябваше да се задоволи с четвъртото място. За втори пореден старт Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000) намери място в зоната на точките, след като завърши пети. Челната осмица допълниха Едуардо Шеер (Mitsubishi Lancer Evo 9), Даниел Оливейра (Peugeot 207 S2000) и Сан Мартин Хуан (Subaru Impreza WRX STI).

Заради обилните дъждове организаторите на рали „Куритиба” бяха принудени да отменят двете минавания на етапа „Рио Пескейро”, както и последна отсечка „Пинаис”.

Следващият кръг в IRC е рали "Аржентина" от 19 до 21 март.

Коментари
comments powered by Disqus