Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Льоб с комфортен аванс на върха

02.03.2008 11:03
Туит

Себастиен Льоб ще стартира последния ден на рали „Мексико” с минута аванс, след като двамата други претенденти за победата имаха проблеми в събота.

Старата песен на нов глас 

Преди обедния сервиз половин минута разделяше първите трима пилоти. Представителят на Citroen Себастиен Льоб излезе начело с аванс от 5,8 секунди спрямо лидера от вчера Яри-Мати Латвала, а Крис Аткинсън се движеше на 28 секунди зад световния шампион. Вторите преминавания по отсечките обаче заличиха интригата. Първо Латвала получи повреда в турбокомпресора на Ford Focus RS WRC 07, които му костваха близо две минути и се смъкна до третото място. Впоследствие Аткинсън, който междувременно излезе на втора позиция, имаше техническия проблеми със Subaru Impreza WRC2007 – лаунч контролът на неговия автомобил не функционираше, а съединителят дефектира.

Льоб се възползва от неудачите на своите конкуренти и ще стартира последния ден на рали „Мексико” с комфортен аванс от минута спрямо Аткинсън и две спрямо Латвала. „Вече е по лесно”, коментира световният шампион. „Натискахме здраво още на първия етап следобед и си осигурихме добър аванс спрямо Яри-Мати. После той имаше проблеми, което означава, че сега втори е Аткинсън и то на минута зад нас. Трябва единствено да стигнем до финала. Длъжни сме да намерим добър ритъм утре. Ако нямаме затруднения, това ще бъде едно наистина перфектно рали.”

Латвала все още е основен претендент за подума, тъй като четвъртият Хенинг Солберг, който в Мексико кара за Munchi’s, изостава на 1:45 минути зад него. Норвежецът прогресира с едно място, след като водещият пилот на Ford Мико Хирвонен на два пъти пука гуми, а по време на дванайсетия етап получи и повреда в окачването. След поредица силни времена и етапна победа на „Дермадеро 2” Хенинг има аванс от 16 секунди.

В зоната на точките 

Пилотът на Stobart VK M-Sport Ford Матю Уилсън се движи на шеста позиция въпреки неприятния инцидент по време на тринайсетата отсечка, когато предното стъкло на неговия Focus RS WRC 07 се напука заради камък, хвърлен от зрителите.

Вторият номиниран от Munchi’s Ford Федерико Вийага е седми, а местната звезда Рикардо Тривиньо се движи на осма позиция. Лидерът в надпреварата за Junior шампионата Себастиен Ожие е девети.

Технически проблем спря устрема на Петер Солберг, който завърши първия ден на рали „Мексико” четвърти. Норвежецът отпадна заради повреда в предната лява полуоска, но утре ще стартира отново по системата „супер рали”.

Коментари
comments powered by Disqus