Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Пет за Льоб

07.03.2011 02:18
Туит

Себастиен Льоб спечели за пети пореден път рали „Мексико”, след като съотборникът му в екипа на Citroen Себастиен Ожие катастрофира в първата неделна отсечка.

Двамата заводски пилоти на Citroen си оспорваха първото място през цялата надпревара, но в крайна сметка седемкратният световен шампион излезе победител, след като Ожие катастрофира в първата неделна отсечка.

„Победата беше много трудна, тъй като битката с Ожие бе наистина страхотна”, коментира Себ, който записа рекордната победа номер 63 от общо 140 старта във WRC. „Той наистина ме притискаше здраво. Ние сме съотборници и се борим за шампионската титла и е жалко, че той (Ожие) завърши състезанието така. Но пък съм доволен от представянето на DS3 WRC. Беше много бърз на това състезание.”

И Мико Хирвонен също се възползва от грешката на Ожие, финиширайки на втора позиция, въпреки че през цялото състезание изоставаше драстично от заводските пилоти на Citroen. Същевременно финландецът спечели и последния етап „Арперос”, който е т.нар. „пауър стейдж” в Мексико, което му гарантира три бонус точки. Яри-Мати Латвала пък допълни челната тройка, въпреки че на два пъти пука гуми.

Частният пилот на Citroen Петер Солберг имаше серия от технически проблеми, като още в първия ден норвежецът загуби седем минути заради повреда в двигателя. Въпреки това той се изкачи на петото място в събота вечер и реши да рискува с максимална атака на последната отсечка, определена за „пауър стейдж”, за да се опита да спечели трите бонус точки.  Ето защо преди това Солберг пазеше своите гуми, а същевременно имаше само една резервна в автомобила си. В крайна сметка обаче норвежецът допусна грешка на „Арперос” и трябваше да се задоволи с второто място в етапа и четвъртото в генералното класиране.

Ситуацията за Мадс Йостберг (Stobart Ford), който загуби близо 4 минути в петък заради спукана гума, изглеждаше безнадеждна, но шведът не се отказа и заради серията от технически проблеми и грешки на останалите WRC състезатели се докопа до петото място. На повече от минута зад него завърши Хенинг Солберг (Stobart Ford), който през цялото време имаше затруднения със своята Fiesta RS WRC.

Седмият Насер Ал-Атия (Ford Fiesta S2000) спечели в S-WRC категорията, като зад него останаха Мартин Прокоп (Ford Fiesta S2000)  и Юхо Ханинен  (Skoda Fabia S2000), който направи едно преобръщане в предпоследния етап. Впоследствие обаче катарецът бе дисквалифициран заради нередности с вентилационната система на резервоара. Така челната десетка допълниха Федерико Вийагра (Ford Fiesta S2000) и От Танак (Ford Fiesta S2000).

Следващият кръг в световния шампионат е от 24 до 27 март в Португалия.

Коментари
comments powered by Disqus