Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Себ увелични преднината си на половин минута

11.03.2012 06:54
Туит

Себастиен Льоб увеличи преднината си спрямо Мико Хирвонен на 36,2 секунди след втория ден на рали „Мексико“. Двойната победа на Citroen изглежда сигурна, след като третият Яри-Мати Латвала (Ford) изостава с близо две минути.

„Сега имаме добра, комфортна преднина, но все още ни очаква дълъг път, включително 54-километровата отсечка, така че нищо не е ясно“, заяви след финала осемкратният световен шампион. „Имам много успехи в това състезание и се надявам да продължа в същия дух.“

Зад Льоб и неговия съотборник в екипа на Citroen Мико Хирвонен се движи заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала. Финландецът стартира деня по отличен начин и започна да топи преднината на своите конкуренти, но спукана гума в 15-ата отсечка отново го прати назад след проблемите с окачването в петък. Серия от най-бързи времена все пак върна Латвала на третото място.

„Хубаво е, че нашият автомобил е толкова силен. Ако не бяха тези проблеми, щяхме да сме в много добра ситуация“, коментира пилотът на Ford качествата на Fiesta RS WRC. Неговият бивш съотборник Мико Хирвонен също призна в събота, че Синия овал е направил много сериозен прогрес със своя автомобил спрямо миналата година.

Петер Солберг (Ford) имаше проблеми със спирачките сутринта, но при вторите минавания излезе пред Мадс Йостберг (Adapta Ford), който се движи пети. Младокът От Танак (M-Sport Ford) пък заема шестата позиция, въпреки че се завъртя и загаси своя двигател в 14-и етап. Евгени Новиков, който също кара за M-Sport, бе най-големият му съперник преди да се удари в последния етап и да откъсне едно от колелата на своя автомобил.

Грешката на Новиков даде възможност на Насер Ал-Атия да изведе на седма позиция своя Citroen DS3 WRC. Челната десетка допълват Арминдо Араужо (MINI Portugal), заводският пилот на VW Себастиен Ожие (Skoda Fabia S2000) и Кен Блок. Съотборникът на Блок в екипа на Monster Крис Аткинсън се движеше осми, преди да катастрофира директно след финала на „Отатес“ заради проблеми със спирачките.

Третият последен ден на рали „Мексико“ включва само четири отсечки, но втората от тях „Гуанахуатито“ е дълга цели 54,3 километра. Финалът на надпреварата ще бъде около 21 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus