Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Мексико: Солберг най-бърз преди старта

05.03.2010 09:03 1
1
2571869699
Туит

Частният пилот на Citroen Петер Солберг даде най-добро време в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Мексико”, втори кръг от WRC.

Четиричасовата сесия отново се състоя на 5,13-километровата отсечка в региона Сан Хуан де Отатес, която се караше и през 2008. Времето беше ясно и слънчево при температура на въздуха около 26 градуса.

Солберг, който през 2005 г. спечели рали „Мексико”, направи пет преминавания, последното от които за 2:51.7 минути. То му гарантира и първото място в неофициалното класиране за шейкдауна.

„Все още нямам идея какво объркахме в Швеция, но още на шейкдауна тогава автомобилът не беше наред”, обяснява Солберг за проблемите си в предишния кръг. „Имаше толкова много макадам по етапа и въобще не натисках. Днес обаче усещането беше коренно различно. Тествахме миналата седмица и настройките, които намерихме, явно работят.”

Автомобилът на Солберг бе един от многото, които се появиха в сервизния парк с разбита предна част. Дани Сордо също имаше сериозни проблеми със своя C4 WRC и въпреки че завърши втори, бе принуден да прекрати сесията си заради повреда в радиатора.

„Преминаването през водата не е проблем – просто караш на втора, но е много стръмно и на влизане, и на излизане”, разказва Сордо за мястото на инцидента. „Веднага след това обаче идва завой на първа и тъй като трябва да спираш, ъгълът на атака става още по-малък. Водата влезе в тръбопроводите и всичко се развали. Това е най-лошото водно препятствие, което видяхме през тренировките, така че не би трябвало да имаме подобни проблеми по време на самото състезание.”

Сордо допълва, че чистенето на отсечките в Мексико ще е от голямо значение за резултатите. „Разликата между първото и третото ни минаване беше около десет секунди. Стартовата позиция е наистина важна. В петък ще съм четвърти и ще се опитам да запазя тази позиция до неделя, като не позволявам на момчетата да се откъснат.”

Пилотите на Ford Яри-Мати Латвала и Мико Хирвонен също имаха проблеми с водното препятствие на шейкдауна. „Водата е много по-дълбока спрямо минали години”, коментира Латвала. „Минах през нея нормално, както преди, но от силата на водата охлаждането пострада. Обикновено, когато минаваш бързо, всичко е наред, но в случая не беше така. Никога досега не сме имали подобни проблеми с Focus. Явно по време на състезанието ще трябва да съм много внимателен тук.”

Рали „Мексико” стартира с отсечката „Алфаро” в петък от 07:28 (15:28 българко време). Девет етапа с обща дължина 13,24 километра очакват пилотите, включително и две минавания на суперспециалния в края на деня. Организаторите обявиха по-рано, че единствената нова отсечка – седемкилометровата „Сауц Секо”, няма да се кара в неделя заради съображения за сигурност.

Коментари

нв
Солберг ме кефи защото кара винаги с много хъс.Жалко ,че често няма късмет.

comments powered by Disqus