Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Миле Миля: Победа за Андреучи. Дончев печели три точки за европейския шампионат

21.04.2008 11:04
Туит

Паоло Андреучи (Mitsubishi Lancer Evo 9) спечели 32-ото издание на „Миле Миля”, трети кръг в италианския рали шампионат и втори в европейския му аналог. Българският екипаж Крум Дончев/Стойко Вълчев завърши на тринайсета позиция.

Андреучи оглави класирането още след втората отсечка и удържа до финала атаките на Лука Росети (Peugeot 207 S2000) и Джандоменико Басо (Abarth Grande Punto S2000). Това е първи успех за италианеца и заводския тим RalliArt Italy.

След като спечели рали „Истанбул” в началото на месеца Росети нанесе нов удар на Fiat и подразделението Abarth. Пилотът на Peugeot Italia завърши втори, а основният му конкурент Джандоменико Басо (Abarth Grande Punto S2000) отпадна по време на тринайсетия етап заради повреда в скоростната кутия. Грешен избор на гуми пък остави другия заводски представител на Abart Ренато Траваля на трета позиция.

Четвърти завърши Пиеро Лонги, който дебютира зад волана на последната генерация Subaru Impreza STI. На половин минута зад него остана бившият представител на Abarth в IRC Андреа Навара (Abarth Grande Punto S2000). Челната осмица допълниха Тобиа Кавалини (Abarth Grande Punto S2000), Корадо Фонтана (Peugeot 207 S2000) и Андреа Далавила (Peugeot 207 S2000).

Българинът Крум Дончев завърши на тринайсета позиция и спечели три точки за европейския рали шампионат, въпреки че имаше сериозни технически проблеми и през двата дни от надпреварата.

„Щастлив съм, че стигнахме до финала”, коментира европейският вицешампион за 2006 година след края на състезанието. „Ралито беше наистина много трудно. Прогнозите бяха за дъжд, но времето беше променливо, на места валеше, на други имаше слънце, което направи избора на гуми много труден, но щом сме на финала, значи всичко е наред. Доволен съм от поведението на автомобила на асфалт въпреки проблемите.”

На въпроса кое ще е неговото следващото състезание в програмата, Крум отговаря: „Мисля, че сега имаме старт в България, но трябва да проверя. Следващото ни състезание за европейския рали шампионат обаче е в Хърватска (22-24 май).”

Коментари
comments powered by Disqus