Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Миле Миля: Победа за Басо. Дончев завършва единайсети

18.04.2009 19:02
Туит

Джандоменико Басо (Abart Grande Punto S2000) спечели рали „Миле Миля”, първи кръг от европейския шампионат. Технически проблеми преследваха българските екипажи.

Двукратният победител в рали „България” Джандоменико Басо завърши на половин минута пред втория Ренато Траваля (Peugeot 207 S2000). Крум Дончев(Peugeot 207 S2000) се представи най-добре от българските екипажи, след като се пребори за единайсетото място.

В първия ден начело бе Траваля, но дъждът около Дезенцано в събота направи изхода от надпреварата абсолютно непредвидим. Най-добре към променливите атмосферни условия при сутрешните преминавания се приспособи Тобиа Кавалини (Peugeot 207 S2000), който спечели девета и десета отсечка и се изкачи от шеста на втора позиция, но междувременно Басо се бе откъснал на цели 47,9 секунди, които на практика му осигуриха победата. С две етапни победи следобед Траваля се пребори за второто място, а Кавалини остана трети.

Малшанс преследваше петте български екипажа, които стартираха в Италия. Проблем с двигателя попречи на европейския вицешампион за 2006 година Крум Дончев да стартира на суперспециалния етап в четвъртък вечер, което му донесе цели три минути наказание. Въпреки това Дончев не се отказа и след серия добри времена се изкачи на единайсето място в крайното класиране. При екипажите, регистрирани за европейския шампионат, Крум и новият му навигатор Петър Йорданов завършиха на шеста позиция.

Рали шампионът за последните три години в Бълария Димитър Илиев (Mitsubishi Lancer Evo 9), който бе един от малкото представители с класически автомобил N4, също имаше технически проблеми с мотора. В крайна сметка Илиев и Янакиев завършиха на петнайсета позиция в общото подреждане и на седма в класирането за европейския шампионат.

За младата надежда на българския рали спорт Тодор Славов (Renault Clio R3) „Миле Миля” премина значително по-гладко. Варненецът кара на сигурно и финишира на 21-а позиция. Ако в петък сутрин Славов не бе закъснял на часовата контрола в сервизния парк, което му коства 60 наказателни секунди, можеше да се бори и за по-предно класиране. Този резултат обаче бе напълно достатъчен Тошко да се пребори за първото място в новосформирания европейски шампионат за автомобили с един двигателен мост.

Боби Григоров (Subaru Impreza WRX STI) отпадна в деветия етап, след като изхвърча от пътя и потроши напълно задния мост на своя автомобил, а при дебюта си на международна сцена Екатерина Стратиева (Citroen C2 R2 Max) завърши 45-а.

Коментари
comments powered by Disqus