Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Монте Карло: Ожие пълзи към победата

24.01.2015 23:05
Туит
Рали Монте Карло: Ожие пълзи към победата

Себастиен Ожие (VW) запази лидерската си позиция след третия ден на рали "Монте Карло", но изключително предпазливото му пилотиране даде възможност на Яри-Мати Латвала (VW) да се доближи на 42,8 секунди от лидерската позиция.

След като Себастиен Льоб (Citroen) напусна битката за победата в последния петъчен етап, Ожие заложи на сигурното каране и не сгреши. Авансът му спрямо Латвала бе стопен наполовина, но въпреки това цели 42,8 секунди делят двамата преди финалните 52 километра в неделя.

"Решихме да заложим на сигурно при избора на гуми, а и аз карах много предпазливо в заледените участъци. Гумите с шипове определено не бяха най-бързите за тези трасета, но пък рискът бе най-малък в заснежения участък от последната отсечка. Нямаше никакъв смисъл да натискам", коментира двукратният световен шампион.

Латвала бе изключително изненадан от крайния резултат, особено след като направи едно завъртане на дългата близо 52 километра втора отсечка днес. Малко вероятно е обаче финландецът да атакува в неделя, тъй като второто място за него беше програма максимум още преди старта. Съотборникът му Андреас Микелсен също е бетониран за третата позиция и едва ли ще поема излишни рискове в неделя.

Мадс Йостберг Citroen) излезе четвърти, когато От Танак (M-Sport) излетя от пътя в десетия етап и загуби близо 18 минути, докато се върне на трасето. Денят обаче съвсем не мина гладко за Йостберг. В последната отсечка норвежецът спря за 15 секунди, тъй като трябваше да рестартира софтуера на двигателя, останал да работи на три цилиндъра.

Дани Сордо прогресира от осмо до пето място и е водещият пилот на Hyundai за момента. Само на 4,7 секунди зад него е съотборникът му Тиери Нювил. Двамата ще спорят за петата позиция, докато за Елфин Евънс явно остава седмото място, тъй като пилотът на M-Sport разби задното си окачване в последния етап.

Осмият Мартин Прокоп (Ford Fiesta RS WRC) е най-предно класиралият се частник. Място в челната десетка намериха още съотборниците в екипа на Citroen Себастиен Льоб и Крис Мийк, въпреки че и двамата не можаха да стигнат до финала на вчерашния ден. Пълните резултати може да видите тук.

Последният ден на рали "Монте Карло" включва само три етапа с обща дължина 52 километра. 

Коментари
comments powered by Disqus