Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Монте Карло: Себ се откъсна на две минути пред Сордо

20.01.2012 16:34
Туит

Поредният точен избор на гуми даде на Себастиен Льоб (Citroen) аванс от 2:12.4 минути спрямо втория Дани Сордо (MINI) в края на третия ден на рали "Монте Карло". Пилотът на Ford Петер Солберг остана без реални шансове за второто място.

Третият ден на рали „Монте Карло” включваше само три отсечки, като Себастиен Льоб не спечели нито една от тях, но въпреки това увеличи преднината си във временното класиране спрямо втория Дани Сордо от 1:37 минути на 2:12. Главната причина за това бе снежният втори етап, в който осемкратният световен шампион и неговият съотборник Мико Хирвонен се възползваха от предимството на зимните гуми с шипове и натрупаха стабилен аванс спрямо конкурентите си.

Петер Солберг започна шеметно третия ден от надпреварата, след като босът на M-Sport Малкълм Уилсън му даде зелена светлина да се бори с Дани Сордо за второто място. Норвежецът спечели първата отсечка и мина пред пилота на MINI във временното класиране, но съвсем за кратко. Меките сликове се оказаха крайно неподходящи за втория етап и той загуби 1:46 минути спрямо най-бързия в него Мико Хирвонен.

Сордо също допусна грешка при избора на гуми, защото за разлика от Льоб и Хирвонен караше с чифт зимни гуми без шипове и чифт с шипове, но пък изостана само с 39 секунди в отсечката, което му даде сериозна преднина в битката за второто място. Разликата между него и Солберг, който спука и гума в последния етап, е 1:06 минути.

Мико Хирвонен постепенно започна да вдига темпото и днес спечели първите си две етапни победи за Citroen. По този начин финландецът се утвърди на четвъртата позиция и може само да съжалява за грешката, която допусна през първия ден и причини повредата в спирачната система на DS3 WRC.

След отпадането на Себастиен Ожие в четвъртък Евгени Новиков (M-Sport Ford) остана без конкуренция за петото място. Руснакът записва две трети времена и завърши деня с 2:10 минути преднина спрямо съотборника си Франсоа Делкур. Ветеранът продължава със стабилното си каране и е необезпокояван на шеста позиция.

Корсиканецът Пиер Кампана, който зае мястото на Крис Мийк в заводския тим на MINI за рали „Монте Карло”, отново демонстрира отлична скорост и прецизност при избора на стратегия. Именно решението му да кара с четири зимни гуми с шипове във втория етап бе причината да запише трето време в него и да мине пред осмия От Танак (M-Sport) във временното класиране. Разликата между двамата преди четвъртия ден от надпреварата е близо минута.

Лидер в S-WRC категорията и като цяло при S2000 автомобилите продължава да бъде пилотът на Proton Пер-Гунар Андерсон, който е девети. Място в челната десетка намери и частникът Арминдо Араужо (MINI Jon Cooper Works WRC), след като Кевин Абринг (Skoda Fabia S2000) загуби много време във втората отсечка, а впоследствие бе инструктиран от отбора на VW да кара на сигурно до финала.

Четвъртият ден на рали „Монте Карло” включва четири етапа (две отсечки, които се карат по два пъти), като при първия и третия екипажите пресичат легендарния проход „Кол де Турини”. Вторите минавания са през нощта, което може да се окаже решаващ фактор за крайния изход от надпреварата преди финалния етап в неделя.

Коментари
comments powered by Disqus