Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Нова Зеландия: Тактически игри

30.08.2008 07:59
Туит

Яри-Мати Латвала излезе начело в рали „Нова Зеландия”, след като двамата претенденти за победата Мико Хирвонен и Себастиан Льоб тактически върнаха газта в последната отсечка от втория ден на надпреварата.

Льоб (Citroen) изостана с половин минута вчера, заради проблеми със стартера на Citroen C4 WRC, но още на първия етап тази сутрин навакса седем секунди от закъснението си спрямо Хирвонен. Мико постоянно губеше време като първа кола по отсечките и в предпоследния етап за деня отстъпи лидерската позиция на французина. На финалната „Те Акау Норт” обаче Себ върна рязко газта, за да си осигури по-добра позиция по отношение реда на стартиране утре и позволи на двамата пилоти на Ford да излязат начело. Аналогичният прийом използва и Хирвонен. Така Латвала оглави класирането с аванс от 9,3 секунди спрямо своя съотборник, а световният шампион е трети с пасив от 13,3.

Тактическите игри на двамата претенденти за титлата оставиха и Дани Сордо в битката за разпределение на челните позиции. Вторият пилот на Citroen отново караше, без да поема рискове, и запази четвъртата си позиция. 15,7 секунди разделят Дани от лидера Яри-Мати Лавала преди последните пет отсечки утре.

Заместникът на контузения Джиджи Гали в екипа на Stobart Франсоа Дювал задържа петата позиция. Урмо Аава (Citroen C4 WRC) също запази мястото си от вчера, но след оспорвана битка с Петер Солберг (Subaru). Частният пилот на Citroen излетя от пътя във втората отсечка тази сутрин и изгуби близо 50 секунди докато се върне на отсечката, което позволи на норвежеца да мине пред него. Още на следващия етап Аава отново си върна шестото място и го задържа до края на деня. Разликата между двамата обаче е само три секунди, което предвещава оспорван двубой утре.

Пер-Гунар Андерсон (Suzuki) е последният пилот в зоната на точките. Неговият съотборник Тони Гардемайстер продължава да се движи девети, въпреки че сутринта имаше проблеми с хидравликата на SX4 WRC. Челната десетка допълва Федерико Вийагра (Munchi’s).

Хенинг Солберг (Munchi’s) спечели четири от общо шестте отсечки днес, възползвайки се от по-задната стартова позиция. По този начин норвежецът компенсира част от вчерашното си изоставане и вече се движи тринайсети.

Третият последен ден на рали „Нова Зеландия” включва пет отсечки с обща дължина 85,04 км. Първата кола стартира на „Те Хутеуай” в 9:23 (00:23 българско време). Церемонията по награждаването е предвидена за 15:00 (06:00).

Коментари
comments powered by Disqus