Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Кайетанович разби Кубица и Буфие

15.09.2013 20:04
Туит
Рали Полша: Кайетанович разби Кубица и Буфие

Кайетан Кайетанович (Ford Fiesta R5) спечели рали „Полша”, девети кръг от Европейския рали шампионат. Технически проблеми попречиха на Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) да се пребори за първото място, а Роберт Кубица (Citroen DS3 RRC) отпадна, след като завърши седми етап на три колела.

Кубица, Буфие и Кайетанович водиха страхотна битка за лидерската позиция по време на първия ден на рали „Полша”, като французинът бе най-убедителен и заслужено оглавяваше класирането с аванс от 16,8 секунди спрямо Кайетанович в събота вечер. Кубица също бе близо до неговото темпо при дебюта си пред родна публика, но удар в дънер край пътя на финалния за деня седми етап го лиши от възможността не само да се бори за победата, но и да завърши надпреварата. Полякът стигна до края на отсечка, но впоследствие нямаше как да закара своя автомобил до сервизния парк.

След отпадането на Кубица изглеждаше, че Буфие ще се пребори безпроблемно за победата, но късметът обърна гръб и на него. Счупен заден десен амортисьор бавеше французина при сутрешните минавания и Кайетанович излезе пред него, а на финалния етап повреда в спирачките го забави допълнително. Техническите проблеми на Буфие бяха добре дошли за Кайетанович, който при дебюта си зад волана на Ford Fiesta R5 спечели домашната си надпревара и първата победа в новия вариант на ERC.

Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) така и не можа да намери нужната скорост, за да се бори с лидерите, но стигна до третото място, което би трябвало да му гарантира титлата в шампионата, след като Крег Брийн (Peugeot 207 S2000) допусна серия от грешки, на два пъти пука гума и остана едва седми на финала.

Михал Соловов (Ford Fiesta RRC) заемаше четвърта позиция преди последната отсечка и бе на път да я запази до финала, но спукана гума го смъкна на шесто място. Пред него финишираха Кшищоф Холовчиц (Ford Fiesta RRC) и Михал Косчюшко (Ford Fiesta R5), който стартира в домашната си надпревара въпреки двата счупени гръбначни прешлена от рали „Германия”. Челната десетка допълниха Жбигнев Станишевски (Ford Fiesta S2000), Василий Грязин (Ford Fiesta S2000) и Мачией Олексович (Ford Fiesta S2000), след като и Мартин Кангур (Ford Fiesta R5) спука гума във финалния етап.

Въпреки всички проблеми, които съпътстваха участието на Екатерина Стратиева (Citroen C2 R2 Max) в Полша, тя стигна до финала на надпреварата и спечели ценни точки в битката си с Моли Тейлър (Citroen DS3 R3) за титлата при дамите. Още в събота вечер Стратиева изгуби близо половин час, след като заседна в калта на седми етап, което я остави в дъното на класирането. Въпреки това тя продължи участието си и завърши, макар и последна. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг от Европейския рали шампионат е рали "Хърватска" в края на септември.

Коментари
comments powered by Disqus