Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Ожие отново е номер едно!

05.07.2015 13:51
Туит
Рали Полша: Ожие отново е номер едно!

Себастиен Ожие спечели рали „Полша” след вълнуваща битка със съотборника си в екипа на VW Андреас Микелсен. От Танак (M-Sport) се пребори за третото място, след като Яри-Мати Латвала (VW) удари дърво в последния етап.

Ожие излезе начело след седмия етап и задържа първото си място до финала въпреки блестящата атака на Андреас Микелсен. Само 5,6 секунди разделяха двамата преди последните два етапа в неделя, но силите на норвежеца стигнаха единствено до второто място.

Шестата победа на Ожие от началото на сезона го доближава все по-близо до третата титла, след като най-сериозният му преследвач в шампионата преди старта в Полша Мадс Йостберг (Citroen) завърши едва девети.

Страхотна битка имаше не само за първото място, но и за последната позиция на подиума. Яри-Мати Латвала изоставаше само със секунда и половина спрямо От Танак преди последния етап и бе твърдо решен да го изпревари на „Бараново 2”.

Малко преди края на отсечката обаче заводският пилот на VW изтърва един от левите завои и се удари в дърво край пътя. Латвала стигна до финала на етапа, остана четвърти в класирането*, но трябваше да се добере до сервизния парк с прегряващ двигател заради получената повреда в охладителната система.

След проблемите на Латвала От Танак с лекота защити третата си позиция, а и бе само на крачка от това да спечели и „суперспециалния” етап. Една десета обаче не му достигна да прескочи Ожие. Въпреки това Танак може да е изключително горд с представянето си, тъй като бе в челото на класирането в петък, караше рамо до рамо с Ожие и Микелсен и ако не бяха проблемите му със спирачките и едно завъртане в събота, вероятно щеше да е до последно в борбата за първото място.

Окрилен от подиума на остров Сардиния, Хейдън Падън се пребори за петото място и отново бе най-предно класиралият се състезател на Hyundai, въпреки че Тиери Нювил и Дани Сордо получиха последната спецификация на i20. Грешка при избора на гуми остави белгиеца шести, но и този резултат със сигурност го задоволява на фона на това, че в предпоследната отсечка Нювил се превъртя по таван и завърши с дървен кол, забит в задната част на автомобила. 

Крис Мийк (Citroen DS3 WRC), който катастрофира на шейкдауна в четвъртък и бе на косъм от това да не стартира, завърши седми. Роберт Кубица (Ford Fiesta RS WRC) трябваше да е на неговото място, но спукана гума във финалния етап забави поляка и му отреди осмото място. Челната десетка допълниха Йостберг и Сордо, след като Елфин Еванс (M-Sport Ford) отпадна заради повреда във водната помпа. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг от WRC е рали „Финландия”, което стартира в края на юли.

* Латвала закъсня за финалната контрола и в крайна сметка бе класиран зад Падън на пета позиция.

Коментари
comments powered by Disqus