Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Ожие спечели втора поредна победа

29.06.2014 21:40
Туит
Рали Полша: Ожие спечели втора поредна победа

Себастиен Ожие (VW) ще стартира втората половина на сезон 2014 с 50 точки аванс, след като спечели рали „Полша”, седми кръг от WRC. Челната тройка допълниха Андреас Микелсен (VW) и Тиери Нювил (Hyundai).

Последното участие на рали „Полша” във WRC бе преди цели пет години, но това не попречи на световния шампион Сеастиен Ожие да спечели убедително надпреварата. Французинът бе най-бърз в десет от общо 22 етапа, като успехът във финалния „пауър стейдж” му донесе три точки бонус. С тяхна помощ Ожие увеличи преднината си в шампионата на 50 спрямо втория Яри-Мати Латвала (VW).

Микелсен бе най-сериозната заплаха за Ожие в Полша и го следваше плътно в началото на надпреварата, но загуби време във втория ден, след като се завъртя и остана без спирачки. От този момент нататък норвежецът осъзна, че по-добрият вариант ще бъде да кара на сигурно и да не рискува втората си позиция.

Доброто представяне на Hyundai в дебютния сезон за i20 WRC продължи с третото място на Тиери Нювил. Деветият етап обаче можеше да спре устрема му, след като ръчната спирачка на белгиеца блокира и той загуби над половин минута.

Борбата зад Нювил бе решена до голяма степен в 14-ата отсечка. Елфин Еванс (M-Sport) и Мадс Йостберг (Citroen) катастрофираха заради удар в камък, като същият този камък изненада и Яри-Мати Латвала (VW). Въпреки сериозните поражения по окачването на автомобила, финландецът продължи и стигна пети до финала. Тази отсечка се оказа проблемна и за Крис Мийк (Citroen), Хенинг Солберг (Ford Fiesta RS WRC) и Роберт Кубица (Ford Fiesta RS WRC), които също загубиха ценно време на нея.

След драмата на „Голдап 1” ситуацията се успокои и класирането се стабилизира. Това обаче не попречи на Мико Хирвонен (M-Sport) да спечели със седем десети четвъртото място в битката с Латвала, въпреки че му се налагаше да прави постоянно корекции в записките си след първите минавания.

Юхо Ханинен (Hyundai) финишира шести на 1:38 минути пред Мийк, а съотборникът му Хейдън Падон завърши отличното представяне на корейците с осмата си позиция. Челната десетка допълниха двамата частни пилоти на Ford Хенинг Солберг и Мартин Прокоп. Пълните резултати може да видите тук.

Следващият кръг във WRC е рали „Финландия” в началото на август.

Коментари
comments powered by Disqus