Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Пет етапа делят Мико от победата

27.06.2009 17:27
Туит

Пилотът на BP Ford Мико Хирвонен продължава да е начело и след втория ден на рали „Полша”, осми кръг от световния шампионат. Неговият съотборник Яри-Мати Латвала е втори с пасив от 12 секунди, а Дани Сордо (Citroen) допълва челната тройка.

Сордо бе единствената надежда на Citroen за победа в „Полша”, след като вчера Сеастиен Льоб катастрофира в четвъртия етап, но едва ли някой е очаквал, че испанецът ще окаже сериозен натиск на Хирвонен и Латвала в челото. По време на сутрешните преминавания обаче Дани се възползва от по-задната стартова позиция и се доближи на 19,5 секунди спрямо Мико и 16,5 спрямо Латвала.

Тим-шефът на Ford Малкълм Уилсън бе инструктирал своите пилоти да не рискуват прекалено сутринта и да сверяват записките си за вторите преминавания по отсечките. Тази стратегия се оказа печеливша и атаката на Сордо бе неутрализирана от Хирвонен и Латвала следобед, които прибраха своите автомобили в закрития парк съответно с 38,5 и 26,5 секунди аванс.

„Този следобед беше пълна лудница”, коментира Мико след последната отсечка. „Не се съобразявах дори със записките, през цялото време карах на пълна газ, без да се замислям какво може да се случи. Не очаквах да е така. Мислех си, че ще е малко по-лесно, но от втория етап нататък тази сутрин бяхме на максимума. Беше фантастично, наистина фантастично!”

Докато битката за първите три места изглежда предрешена, то тази за четвъртото тепърва предстои. Петер Солберг (Citroen Xsara WRC) и неговият брат Хенинг (Stobart Ford) започнаха колебливо деня, което позволи на Себастиен Ожие (Citroen Junior) да мине пред тях в десетата отсечка. Французинът запази четвъртото си място и при следобедните преминавания, но само на 7,4 секунди зад него е Петер, който и днес не бе особено доволен от своя Citroen Xsara WRC. В последния етап бившият световен шампион мина пред своя брат Хенинг, който се смъкна на шеста позиция, на 1.3 секунди зад Петер.

Матю Уилсън (Stobart Ford) заема седма позиция, а Кшищоф Холовчиц, който кара в домашното си състезание също за Stobart Ford, се пребори с Конрад Раутенбах (Citroen Junior) за последното място в зоната на точките. Мадс Остберг (Subaru Impreza WRC2008) допълва челната десетка.

Световният шампион Себастиен Льоб се върна днес в надпреварата по системата „суперрали” и спечели пет от общо шестте отсечки. Отличната атака на французина, който стартира тази сутрин едва 32-и, го изведе на тринайсета позиция, но едва ли той ще има възможност утре да се бори за място в челната десетка. Със сигурност обаче Себ ще спечели точки за шампионата на производителите, което с оглед третата поредна победа на BP Ford е от значение.

Третият последен ден на рали „Полша” включва две класически отсечки, които ще се карат по два пъти, и суперспециалния „Миколайки”. Общо 86,86 километра по часовник очакват пилотите преди финала, който е предвиден за 15 часа (16 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus