Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Полша: Солберг поведе колоната

25.06.2009 23:07
Туит

Норвежецът Петер Солберг ще пренощува начело във временното класиране на рали „Полша”, след като спечели суперспециалния етап „Миколайки”.

Бившият световен шампион мина по 2,5-километровата импровизирана отсечка с частния Citroen Xsara WRC за 1:48.3 минути и изпревари с три десети втория Себастиен Льоб (Citroen).

Лек дъжд посрещна пилотите на отсечката „Миколайки”, но това ни най-малко не притесняваше десетте хиляди фена, които наблюдаваха отблизо най-добрите рали пилоти в света. Съвсем не бяха малко и тези, които гледаха надпреварата извън загражденията

„Не е зле, съвсем даже!”, коментира Петер на часовата контрола. „Натисках здраво. На пръв поглед изглеждаше, че имаме отлично сцепление, но на места беше изключително хлъзгаво. Но пък забавлението беше на ниво.”

Себастиан Льоб завърши с втори резултат, но имаше проблеми със заводския Citroen C4 WRC. „Етапа мина добре, но трябва да тръгвам бързо, прегряхме двигателя”, обясни Себ преди да потегли към закрития парк. Неговият екип ще има 15 минути на разположение утре сутрин в сервизната зона, за да установи какъв е проблемът и евентуално да го отстрани.”

С еднакви времена завършиха лидерът на BP Ford Мико Хирвонен и младокът Андреас Микелсен, който за старта в Полша си уреди бившата заводска Skoda Fabia WRC. Двамата спряха хронометрите на 1:49.6 и си поделиха третото място. Дани Сордо (Citroen) допълни челната петица.

Първият ден на рали „Полша” включва шест етапа (две преминавания по три отсечки) с обща дължина 110,720 километра. Лидерът в шампионата Себастиен Льоб ще поведе колоната на „Грабовка 1” в 9:51 (10:51 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus