Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Португалия: Хирвонен е начело след суперспециалния

24.03.2011 20:04
Туит
Рали Португалия: Хирвонен е начело след суперспециалния

Мико Хирвонен спечели суперспециалния етап в Лисабон, с който бе даден старта на рали „Португалия”, трети кръг от световния шампионат.

Пилотът на Ford бе с 1,3 секунди по-бърз от втория Себастиен Льоб (Citroen) по 3,27-километровата асфалтова отсечка. Много от състезателите се оплакваха от това че карат с гуми и настройки за макадам, но не и Хирвонен.

„Много хубав етап. Имаше доста хора, които наистина се забавляваха”, коментира финландецът след финала. „Няма къде да загрееш гумите и спирачките, така че беше опасно, но ситуацията е еднаква за всички. Важното е, че дадохме добро време.”

Частният пилот на Citroen Петер Солберг и заводският му колега Себастиен Ожие заеха следващите две места, а Яри-Мати Латвала остана пети, на 3,7 секунди зад Хирвонен. Многократния раи шампион на Аржентина Федерико Вийагра (Munchi’s Ford) завърши шести, изпреварвайки с 1,2 секунди Кими Райконен (Ice 1 Racing).

Най-големият губещ от суперспециалния етап в Лисабон бе вторият от рали „Норвегия” Мадс Йостберг, който удари предно дясно колело и в резултат финишира последен, на близо две минути зад лидера. За капак на всичко окъсналото се колело контузи един от зрителите, който бе отведен по-късно в местната болница за преглед.

„Не мога да повярвам. Как е възможно да направя такава глупост”, бе недвусмислената реакция на пилота на Stobart Ford. „Заради студените гуми беше. Имам достатъчно опит, за да се съобразя с това, но не го направих, не знам…”

Съотборниците на Йостберг Матю Уилсън и Хенинг Солберг останаха съответно осми и девети, а Арминдо Араужо маркира дебюта на MINI John Cooper Works с десето време. Това обаче е все още S2000 спецификацията на новия рали автомобил, тъй като заводската WRC версия ще бъде готова едва за старта на остров Сардиния в началото на май.

За съжаление Кен Блок нямаше как да стартира след тежката катастрофа на шейкдауна вчера. Неговият автомобил бе най-големият потърпевш от нея и трябва да бъде върнат в базата на M-Sport в Кумбрия, за да бъде възстановен.

Първият същински ден на рали "Португалия" включва шест етапа (две минавания по три отсечки) с обща дължина 129,14 км. Себастиен Льоб ще поведе колоната на "Санта Клара" в 09:05 (11:05 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus