Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Португалия: Латвала поведе, след като Льоб отпадна

30.03.2012 10:01
Туит
Рали Португалия: Латвала поведе, след като Льоб отпадна

Яри-Мати Латвала (Ford) оглавява класирането след първите четири етапа на рали „Португалия”, четвърти кръг от WRC. Седемкратният световен шампион Себастиен Льоб (Citroen) отпадна от надпреварата.

Льоб се движеше трети след първите две отсечки, но катастрофира тежко в третата, след грешка в комуникацията си с Даниел Елена. Двамата се измъкнаха невредими от инцидента, което обаче не може да се каже за техния автомобил, чиито ролкейдж се оказа повреден и принуди екипажа на Citroen да напусне състезанието.

От екипа на Ford избраха Латвала и Петер Солберг да стартират съответно седемнайсети и шестнайсети, след като двамата бяха най-бързи в квалификационния етап. Citroen пък смятаха, че не чистенето на етапите ще представлява проблем, а прахта и лошата видимост, ето защо Мико Хирвонен и Льоб получиха първа и втора позиция на старта.

Променливите атмосферни условия в Алгарве обаче направиха така, че стратегията не бе от определящо значение за резултатите. Пилотите на Ford например имаха по-добро сцепление в първите две отсечки през нощта, но пък изпитваха големи затруднения в хлъзгавия четвърти етап. И все пак Латвала и Солберг завършиха начело след първия ден, разделяни от 2,6 секунди, но само на 2,4 зад норвежеца е Мико Хирвонен, който след отпадането на Льоб ще трябва сам да се бори за доброто класиране на Citroen.

„Мисля, че като цяло бе добра вечер. Определено обаче не беше лека. И все пак стратегията ни даде резултат”, коментира Латвала в края на четвъртата отсечка. „Ако утре вали, това, че стартираме от по-задни позиции, не е добре, но за щастие ще можем да използваме меките гуми, ако атмосферните условия са лоши, а и Мико ще е близо до нас.”

Пилотът на M-Sport От Танак отново направи впечатляващо каране, като в четвъртия етап дори даде по-добро време от това на заводските си колеги и го спечели. Въпреки това естонецът, който се движи четвърти, изостава на повече от петнайсет секунди спрямо първото място.

Частният пилот на Citroen Тиери Нювил също записа серия от добри времена и заема петото място, като зад него е спукалият гума в трети етап Мадс Йостберг (Adapta Ford). За норвежеца първият ден определено не беше добър, тъй като пасивът му е вече близо минута. За пилотите на MINI и Prodrive обаче той бе кошмарен. Дани Сордо не можа да стартира в третата отсечка, след като остана без челните светлини, а Патрик Сандел завърши едва единайсети въпреки сериозните подобрения, които бяха направени по John Cooper Works WRC.

Вторият ден на рали „Португалия” включва шест етапа (три отсечки с по две минавания) с обща дължина 132,68 километра. Първият автомобил стартира в 12:01 (14:01 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus