Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Португалия: Отново Росети

11.05.2008 10:05
Туит

В най-силното рали състезание на територията на Стария континент Peugeot отново имаше аванс срещу Fiat.

Лука Росети Peugeot 207 S2000 спечели втория кръг от шампионата IRC и с пълен актив от две победи оглавява класирането след финала на рали „Португалия”. Росети, който кара за Peugeot Италия, вече записа победа в рали „Истанбул” по-рано този сезон, а сега спечели с 45,8 секунди пред Ян Копецки (Peugeot 207 S2000). С тази победа Росети стана най-успешният пилот в кратката история на Intercontinental Rally Challenge – 4 победи от 4 старта – през миналата година Лука триумфира в Белгия и Сан Ремо, а през 2008 вече спечели две ралита.

След първия ден на състезанието Росети имаше аванс от едва 2,4 секунди пред Никола Вуйо (Peugeot Белгия, 207 S2000). За съботните отсечки обаче Вуйо избра по-меки гуми, започна да изостава още в първите етапи днес, после спука гума и изпусна шанса си за победата. Все пак на финала Никола завърши трети, но на почти 1,40 минути от победителя.

Веднага след проблемите на Вуйо в битката за първото място се включи Франсоа Дювал (Fiat Grande Punto S2000), който изостана в първия ден, тъй като стартира с №1 и чистеше пътя за своите съперници. Атаката на белгиеца обаче продължи до 10-ата отсечка, където получи повреда – счупен лагер в едно от колелата, което го принуди да спре. В следващия етап пък отпадна световният шампион за 1994 година Дидие Ориол (Fiat Grande Punto S2000). Французинът заемаше третото място, но спря заради повреда в окачването.

Поредицата отпадания в челото изведоха на второ място Копецки, който без проблеми запази позицията си пред Вуйо.

Съдбата на четвъртата позиция бе решена в последната отсечка, където бившият европейски шампион и настоящ първенец на Италия Джандоменико Басо (Fiat Grande Punto S2000) се справи с Юхо Ханинен (Mitsubishi Lancer Evo 9), но на финала разликата им беше едва 2,5 секунди.

Още в първия ден спряха други двама от фаворитите – Антон Ален (Fiat Grande Punto S2000) – заради проблем със съединителя още в първата отсечка, а Фреди Лоикс (Peugeot Белгия, 207 S2000) спука три гуми, но имаше само две в колата си и закъсня безнадеждно.

Голямата звезда в състезанието обаче беше двукратният световен шампион Маркус Грьонхолм, който кара един от автомобилите на сигурността, т.нар форлойфер с №0 – Ford Focus WRC.

Коментари
comments powered by Disqus