Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Марино: Басо излъга Микелсен с 2,8 секунди

07.07.2012 19:32
Туит

Джандоменико Басо спечели рали „Сан Марино”, седми кръг от IRC сериите и първата победа за RRC спецификацията на Ford Fiesta. Италианецът водеше изключително оспорвана битка с Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000) през цялата надпревара, но в крайна сметка триумфира на финала с аванс от 2,8 секунди.

Микелсен бе начело след първия ден на рали „Сан Марино”, като авансът му спрямо Басо, за когото това бе първо рали на макадам от две години насам, бе 4,1 секунди. Разликата между двамата нарасна на 9,2 след отварящата отсечка тази сутрин, спечелена от настоящия шампион в IRC, но още на следващата бе намалена на 1,3, а впоследствие и напълно неутрализирана – след осмия етап двамата претенденти за победата бяха с напълно идентични времена.

Последвалият обеден сервиз успокои страстите, но съвсем за кратко тъй като бясната надпревара между Басо и Микелсен продължи и при вторите минавания. След десетата отсечка двамата отново бяха с идентични времена. В единайсетата обаче трикратният победител в рали „България” се откъсна на 4,9 секунди пред своя съперник и последвалите две етапни победи на Микелсен така и не можаха да го върнат на първото място. По този начин Басо спечели първата си победа в IRC от 2009 г. насам и първата за 1,6-литровата турбоверсия на Ford Fiesta.

На трета позиция завърши Умберто Скандола, който в петък имаше проблеми с горивото и двигателя на своята Skoda Fabia S2000. Сеп Виеганд (Skoda Fabia S2000) пък завърши четвърти, въпреки че в петък сутрин спечели отварящия етап на рали „Сан Марино” и поведе колоната. За съжаление Патрик Флодин (Ford Fiesta S2000), който също бе реален претендент за подиума, отпадна още след първата отсечка заради пробив в системата за охлаждане и прегрял двигател. Това пък даде възможност на Ярко Никара (Subaru Impreza Sti R4) да завърши пети и да вземе първото място в групата на серийните автомобили. В IRC 2WD триумфира десетият в генералното класиране Хари Хънт (Citroen DS3 R3T).

Следващият кръг от IRC е в Румъния след две седмици.

Коментари
comments powered by Disqus