Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Ремо: Андреучи спечели първата си победа в IRC

25.09.2010 15:52
Туит

Паоло Андреучи (Peugeot 207 S2000) спечели рали „Сан Ремо”, десети кръг от IRC сериите. Заводският пилот на Skoda Юхо Ханинен завърши втори и е само на крачка от титлата в шампионата, след като основният му съперник, но и съотборник Ян Копцеки финишира едва на шесто място.

След вчерашната отсечка „Ронде”, дълга цели 44-километра, се случиха сериозни размествания в челото на колоната, като най-същественото от тях бе свързано с първото място на Джандоменико Басо (Abarth Grande Punto S2000). Прецизният избор на гуми позволи на италианеца да излезе начело, но още в първия етап тази сутрин Андреучи си върна челната позиция, регистрирайки най-добро време в отсечката.

Битката между двамата сънародници се очертаваше изключително интересна, защото разликата помежду им по време на обедния сервиз бе само девет десети. Повреда в диференциала обаче забави Басо при следобедните преминавания и той се смъкна назад в класирането. Проблемите за заводския тим на Abarth не приключиха до тук, защото Лука Росети, който се движеше стабилно трети, спука гума в предпоследния етап и също загуби много време.

Малшансът за Басо и Росети бе добре дошъл за Юхо Ханинен, който направи феноменално каране и в петте етапа днес, печелейки два от тях. В крайна сметка обаче не му достигнаха само 4,4 секунди, за да победи за втори пореден път в пряк двубой Андреучи след рали „Сардиния”.

Това е десети подиум за Ханинен от единайсет състезания, като благодарение на него авансът му спрямо Ян Копецки вече достигна цели двайсет точки два кръга преди края на сезона. Чехът все още има шанс за титлата, тъй като за крайното класиране в IRC се вземат само седемте най-добри резултата, но той е по-скоро теоретичен.

Настоящият шампион Крис Мийк поддържаше отлично темпо вчера, но завъртане на „Ронде” го остави четвърти в края на деня. Тази сутрин също не започна по най-добрия начин за Мийк, а бясното темпо, което наложи Ханинен, го отказа напълно от битката за второто място. За капак Фреди Лоикс спечели последния етап и по този начин си гарантира третата позиция, оставяйки Мийк едва четвърти.

Росети трябваше да се задоволи с петото място, а Ян Копецки завърши едно от най-слабите си състезания за сезон 2010 на шеста позиция. Чехът кара предпазливо във вчерашния ден заради катастрофата, която направи миналата година в Сан Ремо, но така и не намери верния ритъм и днес. Челната десетка допълниха Басо, победителят от J-WRC в България Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000), ветеранът Джанфранко Кунико (Peugeot 207 S2000) и Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000).

Единайсетият предпоследен кръг в IRC сериите, а именно рали „Шотландия”, започва на 15 октомври.

Коментари
comments powered by Disqus