Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Ремо: Басо поведе в битката след първия ден

25.09.2010 12:30
Туит

Изборът на гуми в последния 44-километров среднощен етап се оказа решаващ за подреждането в петък.

Италианецът Джандоменико Басо с Abarth Grande Punto Super 2000 е лидер след първия ден на рали „Сан Ремо“, десети кръг от Intercontinental Rally Challenge (IRC), в който огромна роля изигра правилният избор на гуми за променливите условия по трасето.

Представителят на домакините излезе начело след края на дългия 44-километров среднощен шести етап „Ронде“ и води с 5.2 сек. пред своя сънародник Паоло Андреучи с Peugeot 207 S2000.

Басо стартира в отсечката четвърти с пасив от 11.1 сек. и беше с цели 15.5 сек. по-бърз от всички останали. Той избра агресивна стратегия и заложи на сликовете за изсъхващото трасе след падналия по-рано дъжд, която му отплати и му позволи да натрупа малък аванс преди днешните последни пет етапа.

Шампионът Крис Мийк с Peugeot 207 S2000 се установи начело след първите три отсечки в петък, но постави твърди гуми отпред и след няколко подхлъзвания в завой загуби водачеството от Андреучи. Двукратният шампион на Италия имаше аванс от 7.8 сек. спрямо британеца преди „Ронде“, който увеличи с близо 40 сек. в нощния етап, но не успя да се противопостави на темпото на Басо.

Изоставането на Мийк позволи на Лука Росети (Abarth Grande Punto Super 2000) да допълни италианската окупация на първата тройка. Преди втория ден той е на 17.5 сек. зад лидера, докато шампионът остана четвърти на 46.9 сек.

Лидерът във временното класиране Юхо Ханинен се движеше твърдо в тройката през целия ден, но за последната 44-километрова отсечка подходи твърде консервативно и постави интермедии на своята Skoda Fabia S2000. Това му коства солидно забавяне и финландецът вече е пети, на 2.2 сек. от Мийк.

Французинът Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) е шести, а Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) седми. Белгиецът започна деня слабо и беше наказан с 10 сек. заради забавяне в сервиза. До момента той спечели и трите състезания, в които стартира през сезона, но в „Сан Ремо“ вече е на минута зад лидера пет етапа преди финала.

Първата десетка допълват вторият заводски пилот на Skoda Ян Копецки и Джанфранко Кунико и Александро Перико с Peugeot 207 S2000.

Коментари
comments powered by Disqus