Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Ремо: Лоикс изпревари Микелсен в последния петъчен етап

24.09.2011 02:11
Туит

Фреди Лоикс е начело след първия ден на рали Сан Ремо”, девети кръг от IRC сериите. Пилотът на Skoda Белгия спечели последната отсечка „Ронде” и изпревари с 2,7 секунди Андреас Микелсен.

Рали „Сан Ремо” определено не започна добре за Лоикс, който остана едва седми в отварящата отсечка. Постепенно обаче белгиецът вдигна оборотите и след две етапни победи се изкачи на втората позиция преди финалния „Ронде”. Именно в 44-километровия етап, който стартира в 22:33 местно време и се караше на фарове, Лоикс нанесе своя решителен удар, защото изпревари със 7,2 секунди Микелсен и му отне първото място.

Пилотът на Skoda Великобритания обаче остава твърдо в битката и то не само защото пасивът му е 2,7 секунди, а защото бе най-бързият състезател през по-голямата част от петъчния ден. Микелсен спечели общо четири етапа и преди финалния „Ронде” водеше с 4,5 секунди. Явно това, че бе първи автомобил в нощната отсечка обаче се отрази на увереността му и той преотстъпи първата позиция на Лоикс.

Третият Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) поддържаше темпото на двамата пилоти на Skoda през целия ден, но в последната отсечка изгуби над 15 секунди заради проблеми със спирачките. Това пък позволи на другия представител на френската марка Бриан Буфие да се доближи само на 1,2 секунди зад него.

Лидерът във временното класиране Ян Копецки, който е и единственият официален представител на Skoda, след като Юхо Ханинен отпадна от стартовия списък, така и не намери верния ритъм през целия ден. За това до голяма степен бяха виновни погрешните настройки за сутрешните минавания, което е и причината той да завърши деня на пета позиция с повече от половин минута изоставане.

Зад заводския пилот на Skoda се движат Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000) и Умберто Скандола (Ford Fiesta S2000). За това им съдейства представителят на Peugeot Великобритания Гай Уилкс, който катасрофира още в първия етап и записа четвъртото си поредно отпадане.

През целия ден Джандоменико Басо (Proton Satria Neo S2000) се бореше за осмата позиция с Пиер Кампана (Peugeot 207 S2000), но в крайна сметка на нея завърши Алесандро Перико (Peugeot 207 S2000). Причината бе, че на последната „Ронде” Басо получи повреда в интеркома, по-късно излетя от пътя и загуби повече от четири минути, а Кампана спука задна дясна гума 15 километра преди финала, което му коства 1:40.

Вторият последен ден на рали „Сан Ремо” включва нови шест етапа (две преминавания по три отсечки) с обща дължина от 109,68 километра. Стартът на „Коле Ланган” ще бъде даден в 11:16 българско време, а финалът е предвиден за приблизително 19 часа.

Коментари
comments powered by Disqus