Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сърбия: Първи успех за Попов през сезона

20.09.2009 16:34
Туит
Рали Сърбия: Първи успех за Попов през сезона

Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo 9) спечели рали „Сърбия”, което е кръг и от родния шампионат, и прекъсна победната серия на Крум Дончев (Peugeot 207 S2000). По този начин пилотът на М-ТЕЛ Рали Тийм си гарантира вицешампионската титла.

На родна земя Крум Дончев нямаше загуба от рали „България 2008” и бе фаворит за победата в рали „Сърбия”, което през миналата година спечели. Още в първата отсечка обаче проблемите за Крум и Стойко Вълчев, който замени титулярния навигатор Петър Йорданов за старта в Сърбия, започнаха. Повреда в интеркома коства на двамата повече от 20 секунди, но това далеч не бе всичко.

По време на третия етап автомобилът на Дончев започна да се пълни с дим, като първоначално екипът на Приста Ойл предполагаше, че става дума за скъсан маншон на задната дясна полуоска, чиято смазка пада директно върху ауспуха. След обедния сервиз повредите бяха отстранени, но при подновяването на надпреварата, на „Любиш 2”, суперът на Крум буквално се запали, като причината за това бе дефектиралият заден диференциал.

„Много съжаляваме, че не успяхме да завършим надпреварата в Сърбия, тъй като тя е сред любимите ни в календара”, коментира Дончев, който още в Сърбия можеше да спечели титлата. „За нещастие обаче подобни неща се случват, особено в толкова рисков спорт като автомобилния. Така стеклите се обстоятелства обаче няма да ни разколебаят и вече очакваме с нетърпение следващото състезание.”

От проблемите на Дончев се възползва Ясен Попов, който направи феноменално каране в първия ден и спечели всички девет отсечки. Бившият национален шампион бе безкомпромисен и днес, не върна газта и добави към актива си още четири етапни победи, които в крайна сметка му гарантираха и победата.

Другите двама фаворити за победата – Петър Гьошев (Mitsubishi Lancer Evo 9) и Димитър Илиев (Mitsubishi Lancer Evo 9) имаха технически проблеми и по никакъв начин не можаха да се противопоставят на Ясен Попов. Гошев отпадна още на първата отсечка заради повреда в окачването, а спукана гума и дефект в турбокомпресора костваха на Илев близо седем минути още вчера. Малшансът на шампиона в България за последните три години позволи на румънеца Марко Темпестини (Peugeot 207 S 2000) да се пребори за второто място, а Илиев остана трети, въпреки че спечели последните три отсечки.

Четвъртото място в общото класиране на Тихомир Стратиев (Citroen C2 R2 Max) бе абсолютно достатъчно за победата му в А6. Владица Рабренович (Renault Clio Sport) и Георги Кодуа (Mitsubishi Lancer Evo 7) завършиха съответно пети и шести, а Емил Денев (Renault Clio Sport) и Иво Даскалов (Citroen Saxo VTS) допълниха челната осмица, като постижението на варненеца е повече от впечатляващо с оглед на факта, че кара автомобил от N2.

Последният кръг от родния шампионат е рали „Твърдица”, което стартира на 10 октомври.

Коментари
comments powered by Disqus