Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сардиния: Хирвонен поведе, а Льоб, Солберг и Латвала отпаднаха

19.10.2012 20:52
Туит

Мико Хирвонен (Citroen) е начело след драматичния втори ден на рали „Сардиния”. Неговият съотборник Себастиен Льоб отпадна още на първата отсечка тази сутрин, а примера на французина последваха и двамата пилоти на Ford Яри-Мати Латвала и Петер Солберг.

Хирвонен стартира втория ден на рали „Сардиния” с пасив от 1,1 секунди спрямо Себастиен Льоб, но още на първата отсечка тази сутрин деветкратният световен шампион излетя от пътя след грешка в записките и впоследствие отпадна заради повреда в кормилната уредба.

Първото място на Хирвонен все пак не изглеждаше толкова сигурно, тъй като Петер Солберг даваше всичко от себе си, за да го настигне. В седмия етап обаче и световният шампион за 2003 г. отпадна, а в четвъртия съотборникът му Яри-Мати Латвала също се озова извън пътя и не можа да продължи.

Този изненадващ развой на събитията позволи на Евгени Новиков да излезе на втора позиция, а съотборникът му в екипа на M-Sport Ford От Танак е трети, макар и на близо две минути и половина зад лидера. За изненадващия формат на челната тройка съдейства и Мадс Йостберг (Adapta Ford), който имаше реални шансове за подиума, но получи повреда в задния диференциал и се смъкна до седмото място.

Четвъртият Себастиен Ожие (Skoda Fabia S2000) поднесе поредната изненада в Италия, след като спечели първата етапна победа за S2000 автомобил в историята на WRC. Заводският пилот на Skoda бе най-бърз в петата отсечка, като завърши на цели седем секунди пред втория в нея Евгени Новиков.

Въпреки че Крис Аткинсън (MINI Portugal) имаше проблеми с поведението на своя автомобил през целия ден от надпреварата, той финишира пети, на 45,9 секунди пред другия заводски пилот на VW Андреас Микелсен. Тиери Нювил (Qatar Citroen) със сигурност можеше да бъде поне в тази група, независимо че се обърна по таван в първия етап тази сутрин. Белгиецът продължи и стигна до финала му, но впоследствие реши да се оттегли, след като получи изгаряния на ръцете си докато се опитваше да върне своя автомобил на пътя.

Третият ден на рали „Сардиния” включва отново шест етапа (три отсечки, които се карат два пъти) с обща дължина 115,92 километра. Първият от тях „Коилуна – Лоеле” започва в 09:28 (10:28 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus