Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сардиния: Себ запази аванса си

07.05.2011 22:34
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) е на четири етапа от победата в рали „Сардиния”, пети кръг от WRC. Преднината на французина спрямо втория Мико Хирвонен (Ford) е 28,3 секунди.

Льоб стартира съботния ден с аванс от 33,2 секунди и въпреки че като лидер трябваше да разчиства отсечките, парира атаките на Хирвонен и запази комфортната си преднина.

„Беше прекрасен ден, но и много труден”, обяснява седемкратният световен шампион. „Винаги е трудно да приемеш, че ще губш време, когато трябва да чистиш етапите, но ние запазихме концентрация и през цялото време вярвахме, че всичко ще е наред. 28 секунди трябва да са достатъчни, но все пак и утре ни очаква един труден ден.”

Льоб е само на крачка от четвъртата си победа на средиземноморския остров, но битката за второто място далеч не е приключила. Малко над десет секунди разделя претендентите за него, като засега Хирвонен е лидер в тази група, на 6,3 секунди зад него е Себастиен Ожие (Citroen), а на още 4,9 – частният пилот на Citroen Петер Солберг.

„Себастиен (Льоб) бе много бърз в последните два етапа и така и не успях да намаля аванса му”, заяви Хирвонен в края на деня. „Петер и Ожие също са много близо и утре ще трябва да караме на пълна газ, но пък това означава, че и Себастиен ще е под напрежение. Никога не знаеш какво може да се случи.”

Солберг бе доволен от представянето си днес, но призна, че съжалява за спуканата гума във втория етап днес, която му коства и шансовете за победата. „Като цяло съм много доволен и се чувствам прекрасно, когато натискаме така”, коментира бившият световен шампион.

Пети продължава да се движи пилотът на Stobart Мадс Йостберг, въпреки че сутринта се оплакваше от поведението на своя автомобил, а следобед имаше проблеми с една от кормилните щанги. На цели 44,1 секунди зад него е шестият Дани Сордо. Заводският пилот на MINI продължава с отличното си представяне независимо от притесненията, свързани с педала на газта. Това обаче не може да се каже за съотборника му Крис Мийк, който отпадна за втори пореден ден. Тоз път причината бе свързана с пробив в системата за охлаждане, вероятно причинен от вчерашната му катастрофа.

Седмият в общото класиране От Танак (Ford Fiesta S2000) продължава да е лидер в групата на „суперите”. Челната десетка допълват Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000), Матю Уилсън (Stobart Ford) и Насер Ал-Атия (Ford Fiesta S2000). Заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала, който след вчерашната катастрофа трябваше да стартира по системата „супер рали”, спечели пет от шестте етапа днес и прогресира до 26-ото място.

Третият последен ден на рали „Сардиния” включва четири етапа, като последният от тях – 8,24-километровият „Галура”, е т.нар. „пауър стейдж”, в който първите трима ще спечелят бонус точки. Общата им дистанция е 65,58 километра.

Коментари
comments powered by Disqus