Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сардиния: Солберг с най-добро време на шейкдауна

05.05.2011 15:36
Туит

Частният пилот на Citroen Петер Солберг записа най-добрия резултат в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Сардиния“. Дългоочакваното завръщане на MINI във WRC вече е факт.

Солберг, който миналата седмица тества във Франция, бе със седем десети по-бърз от Яри-Мати Латвала на близо двукилометровата отсечка, която пилотите използваха, за да финализират настройките на своите автомобили.

„Тази сутрин мина добре. Доволен съм“, коментира Солберг. „Чувствам се уверен. Миналата седмица тествахме 150 километра, направихме някои промени, за мен обаче беше важно да прекарам колкото се може повече време в автомобила.“

Единствените притеснения за Солберг са свързани с новите по-твърди гуми на Michelin, които френският производител предостави на отборите още за старта в Йордания.

„По време на теста гумата се отлепи от джантата цели седем пъти“, продължава бившият световен шампион. „Мисля, че проблемът бе свързан със самото колело. Използваме същия производител като заводския тим, но колелата са малко по-различни. Сега, с техните, всичко е наред. Но както вече казах, за състезанието, което ни предстои, съм уверен и много щастлив. Имам нужда от точки. Време и да спечеля няколко старта.“

Шейкдаунът на остров Сардиния бе следен под лупа обаче не заради представянето на Солберг и другите водещи пилоти във WRC, а заради завръщането на MINI в световния шампионат с новия John Cooper Works WRC. Дани Сордо спря хронометрите на 1:48.2 минути (1:45.4 е резултатът на Солберг), докато Крис Мийк остана на секунда и половина зад испанеца.

„Дори не съм и поглеждал времената“, бе коментарът на Мийк. „Няма никакъв смисъл да правим това на шейкдауна. Тази отсечка по никакъв начин не може да се използва, за да трупаш увереност или нещо подобно. Пътят беше доста разбит, ако случайно отвориш някой от завоите повече, рискуваш да удариш камък с размерите на микробус.“

Мийк остава твърдо концентриран върху предстоящото състезание, въпреки че рали „Сардиния“ е ключов момент от кариерата му и паметен миг за марката MINI.

„През цялата си кариера съм чакал за този момент, но нямам намерение да му се отдавам напълно. Би било много лесно да потъна изцяло в ситуацията, особено заради официалното представяне и всякакви подобни неща, но в крайна сметка, когато затворя вратата и сложа каската, влизам в собствения си офис и стартирам поредното си рали. Чака ни работа!“.

Резултатите на първите десет от шейкдауна може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus